Εξολοθρευτής: Γένεsys (Terminator: Genisys) PosterΕξολοθρευτής: Γένεsys
του Alan Taylor. Με τους Arnold Schwarzenegger, Jason Clarke, Emilia Clarke, Jai Courtney, Lee Byung-hun, Matt Smith, J. K. Simmons


I’m old, not obsolete!
του zerVo (@moviesltd)

Η προδιάθεση σε καμία περίπτωση δεν ήταν υπέρ του. Οι δύο πρώτοι τόμοι, που έκτισαν έναν κινηματογραφικό θρύλο, χάνονται χρονικά, 31 και 24 χρόνια πριν, αντίστοιχα, σε σημείο που να προκαλούν ανείπωτη νοσταλγία σε όσους βίωσαν εκείνες τις απίστευτες, sold out, πρώτες προβολές τους. Οι δύο συνέχειες, δε, που ακολούθησαν, φρόντισαν να κατεβάσουν τον πήχη τόσο χαμηλά, που στο άκουσμα μιας πέμπτης εξολοθρευτικής ταινίας, ο νους να ταξίδεψε και πάλι προς την πιθανότητα μιας νέας αρπαχτής του franchise. Μοναδική ελπίδα στον ορίζοντα, έδωσαν οι δηλώσεις του εμπνευστή, οργανωτή και σκηνοθέτη των επών του 84' και του 91', που θεώρησε την περίπτωση του Genisys, ως την μοναδική από τις συνέχειες που αξίζει πραγματικά αυτόν τον τίτλο, πηγαίνοντας μάλιστα ένα βήμα παραπέρα, ορίζοντας το στην δική του εκτίμηση, ως το τρίτο μέρος του σίριαλ. Φανατικοί των Terminators, ετοιμαστείτε, γιατί ο Μέγας James, είχε σε μεγάλο βαθμό δίκιο.

Εξολοθρευτής: Γένεsys (Terminator: Genisys) Wallpaper
Γη, έτος 2029. Ο πόλεμος ανάμεσα στις μηχανές και τους επιζώντες της ολοκληρωτικής καταστροφής, που αντιστέκονται σθεναρά κάτω από τις οδηγίες του ηγέτη Τζον Κόννορ, βρίσκεται στην κορύφωση του, δείχνοντας μάλιστα να γέρνει προς την μεριά των ανθρώπων, που βρίσκονται μπροστά σε έναν περήφανο θρίαμβο. Λίγο πριν την πτώση των οχυρών τους, οι ανήλεες λαμαρίνες, θα τραβήξουν το τελευταίο τους χαρτί, επιλέγοντας να στείλουν σε ταξίδι μέσα στον χρόνο, τρεις δεκαετίες πίσω, πάνοπλο Εξολοθρευτή, με την εντολή να αφανίσει την μητέρα του Τζον, Σάρα Κόννορ. Ως άμεση απάντηση οι αντάρτες, θα στείλουν δικό τους μαχητή στο κατόπι του για να την προστατέψει, με τον Κάιλ Ρίζ, το ατρόμητο δεξί χέρι του αρχηγού, να δηλώνει εθελοντής και να παίρνει το χρίσμα του ταξιδευτή προστάτη.

Λίγο έως πολύ, μέχρις εδώ δεν αντιλαμβάνεσαι και κάτι το καινούργιο, σε όσα μπορεί να έχεις παρακολουθήσει στην διλογία του Cameron. Από εδώ και μπρος όμως, αλλάζει ολοκληρωτικά το στόρι και η αφήγηση του, καθώς φτάνοντας στα 1984 ο Ριζ, θα συναντήσει μια κατάσταση για την οποία είναι απροετοίμαστος, καθώς η Σάρα, γνωρίζει τα πάντα, τόσο για τον αφανισμό του κόσμου, όσο και για την ηρωική πορεία του γιου της κατοπινά της. Συν τοις άλλοις όμως, η μεγαλύτερη έκπληξη έχει να κάνει με το γεγονός της παρουσίας ενός παρωχημένης τεχνολογίας Terminator, που επίσης έχει ταξιδέψει από το μέλλον, για να σταθεί σωματοφύλακας της Κόννορ, από τα πολύ νεαρά της χρόνια. Διόλου παράξενα, ανάμεσα στην νεαρή γυναίκα και στο ανθρωποειδές που δεν φείδεται συναισθημάτων, έχει δημιουργηθεί μια ιδιαίτερη σχέση στοργής, τύπου πατέρα - κόρης, με εκείνη να δείχνει τρομακτική εμπιστοσύνη στον σωτήρα της. Οι τρεις του πρέπει πλέον να ενώσουν δυνάμεις, ώστε να εκπονήσουν σχέδιο δράσης, που πιθανόν θα τους οδηγήσει σε ένα καινούργιο ταξίδι στο μέλλον, ώστε να προλάβουν την καταστροφική Ημέρα Κρίσης.

Σε αυτό περίπου το σημείο της δράσης, είναι που πέφτει και η αυλαία του πρώτου μέρους του καινούργιου Terminator και ακτιμώς πως δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένας, από τους φανατικότερους οπαδούς της σειράς που να μην έχει χειροκροτήσει μέσα του τις σεναριακές ιδέες, που σημειωτέον μεταξύ άλλων συνυπογράφει και το ελληνάκι Laeta Kalogridis. Πανέξυπνη πλοκή, που δεν προκαλεί κομφούζιο με τα πέρα δώθε των ηρώων μέσα στον χρόνο και που σέβεται με απόλυτο τρόπο, το ορίτζιναλ στόρι, δίχως να δημιουργεί (σημαντικές) ατασθαλίες στα όσα έχουμε βιώσει στο παρελθόν. Ακόμη καλύτερα για όσους λάτρεψαν και το πιο γλαφυρό ύφος κάποιων στιγμών των πρώτων Terminator, υπάρχουν πλάνα διασκεδαστικά και πνιγμένα στο καυστικό χιούμορ, με κύριο εκφραστή τον παλιάς κοπής Τ-800, που φυσικά φέρει την μορφή εκείνου που συνέδεσε ολάκερη καριέρα με την δερμάτινη στολή του Εξολοθρευτή και που έχει αγγίξει πια τα εβδομήντα χρόνια ζωής, υπερβολικά πολλά δηλαδή, για να την ντυθεί ξανά και να αρπάξει την κοντόκαννη για να σώσει τον κόσμο.

Σαν κάπως να πέρασε ένα μικρό τσουνάμι όμως πάνω από την αύρα των δημιουργών του Genisys, το δεύτερο ημίχρονο δεν έχει την ίδια (υψηλή) ποιότητα με το πρώτο, ακόμη κι αν είναι και ταχύτερο και εκρηκτικότερο και φυσικά πολύ πιο περιπετειώδες. Η συνοχή από ένα σημείο και μετά χάνεται, καθώς λαμβάνει χώρα το τουίστ που στην συνείδηση των φανς δεν γίνεται να πολυτρέξει, την ώρα που η κάπως άυλη υφή του βασικού - δικτυακού - εχθρού, δεν δείχνει ικανή να τρομάξει, όπως αν είχε κοψιά, οντότητα, μορφή. Μαθημένος κατά κύριο λόγο σε τηλεοπτικά πρότυπα, με μόνο μια ταινία superhero - τον δεύτερο Thor - στο παλμαρέ του, ο Alan Taylor, βασικός μαέστρος του θριάμβου Game Of Thrones, στέκει πολύ ικανοποιητικά ως διάδοχος Cameron μέχρι το πόνημα να μεσιάσει, ενώ στην συνέχεια, κομματάκι χάνει το γκέμι και η ιστορία του δεν τσουλάει όμοια με την εισαγωγή της.

Βεβαίως αν αποδείχτηκε κάτι σε αυτή την πέμπτη φορά που Terminator έφτασε στο εκράν, είναι πως δεν γίνεται και με την βούλα, να γίνει Terminator, απουσία του Schwarzenegger. Ο Αυστριακός, σε οπιαδήποτε από τις φόρμες του, ψηφιακή, ρετουσαρισμένη ή πραγματική τρίτης ηλικίας, είναι απολαυστικός, με κέφι τέτοιο, που σε πείθει πως δεν έχει περάσει ούτε μία ημέρα από το Hasta La Vista Baby. Και βέβαια οι νέες, ατάκες του μένουν στην μνήμη ως ιστορικές και βέβαια το χιούμρο του σπάει πετυχημένα το σασπένς, όπως συνέβη και παλιά και βέβαια Arnold παρόντος, έχουμε μια άλλη ταινία. Όχι γιατί τα πιτσιρδέλια που τρέχουν στο πόδι του, δηλαδή ο Jai Courtnei και η κοψιά Linda Hamilton, Ντενίρις του GoT, κοντούλα μα μυρωδάτη λεμονιά, Emilia Clarke, δεν στέκονται επάξια του μύθου, μα διότι ο Σβαρτς παίζει τόσο άνετα στην έδρα του, που ανατριχιαστικά σε κάνει να λησμονήσεις τις όποιες τρύπες, κενά και ατασθαλίες κρύβει η εξέλιξη. Τον έτερο των Clarke, Jason, νιώθω πως τον παίρνει η μπάλα της θεματικής ανατροπής, την οποία μάλλον οι σκρίπτερς θα έπρεπε να σκεφτούν δεκάδες φορές πριν την πραγματοποιήσουν.

Για πες: Έστω και με υπαρκτό - γερό - φάουλ, το Terminator: Genisys πέτυχε τον στόχο του, να ταξιδέψει δηλαδή έναν δηλωμένο φαν του σίριαλ, όπως του λόγου μου, πίσω στον χρόνο, θυμίζοντας μου εκείνες τις νοσταλγικές ημέρες των πρώτων παραστάσεων του Εξολοθρευτή στην μεγάλη οθόνη. Υπερβολικά ποιοτικότερο από τα αδιάφορα Rise Of The Machines και Salvation, το φιλμ βεβαίως και στέκει επάξια ως το νέο μέρος μιας πειραγμένης τριλογίας, που σε βάθος χρόνου έφθινε και δεν έδειχνε σημάδια πιθανής ανάκαμψης. Arnie (όπως υποσχέθηκε) is back, όμως και όλα αλλάξαν μονομιάς!

Εξολοθρευτής: Γένεsys (Terminator: Genisys) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2015 από την UIP
Περισσότερα... »

Μακριά από το Πλήθος (Far from the Madding Crowd) PosterΜακριά από το Πλήθος
του Thomas Vinterberg. Με τους Carey Mulligan, Matthias Schoenaerts, Michael Sheen, Tom Sturridge, Juno Temple


Ποθητή και Απόρθητη!
του zerVo (@moviesltd)

Τρανή απόδειξη διαχρονικής πένας. να έχεις εκθέσει σκέψεις και εμπνεύσεις στο χαρτί από τον 19ο αιώνα κι εκείνες κοντά διακόσια χρόνια κατοπινά, ακόμη να στέκονται φρέσκες, ανανεωτικές, τωρινές, στο σήμερα, καιρό μετά την έλευση του μιλένιουμ. Χάρισμα διακριτό άλλωστε για την γραφίδα του Thomas Hardy, που επιστρέφει στην κινηματογραφική επικαιρότητα, για δεύτερη φορά με τον ίδιο τίτλο (μετά την πρώτη φορά του '67 από τον John Schlesinger) και μετά από τα παρόμοιας αισθητικής Tess και Jude, που γνώρισαν επιτυχία με τις υπογραφές των Polanski και Winterbottom αντίστοιχα.

Μακριά από το Πλήθος (Far from the Madding Crowd) Wallpaper
200 μίλια έξω από το Λονδίνο, η νεαρή, άμαθη, άπειρη, αλλά δυναμική, άφοβη και ατρόμητη Μπαθσέμπα Έβερντιν, προσπαθεί να βάλει μια τάξη στο αγρόκτημα που μόλις κληρονόμησε από τον εύπορο θείο της. Δεξί χέρι στην προσπάθεια της αυτή, ο πεπειραμένος επιστάτης Κύριος Όουκ, γνώριμος της από παλιά, πριν η κτηνοτροφική μονάδα που συντηρούσε καταστραφεί ολοσχερώς. Ο χαρισματικός αγρότης, ουδέποτε έκρυψε τα συναισθήματα του για την ατίθαση αφεντικίνα του, άλλωστε φέρει βαριά την απόρριψη της πρότασης γάμου, που της έκανε κάποτε, όντας ίσος μαζί της ταξικά. Δεν είναι και ο μόνος όμως που διεκδικεί την καρδιά της, αφού ενδιαφέρον έχει εκδηλώσει τόσο ο σεβάσμιος γείτονας τζέντλεμαν, Ουίλιαμ Μπόλντγουιν, όσο και ο γοητευτικό νεαρός ένστολος, Φρανκ Τρόυ.

Μολονότι το τριπλό αυτό κτύπημα, προς την απλοϊκά όμορφη και ζωηρή κοπέλα, ορίζει ουσιαστικά το όνειρο που θα μπορούσε να βιώσει οποιοδήποτε κορίτσι στην ηλικία της, ιδίως στην περίοδο που εκτυλίσσεται η δράση, εντούτοις η αρνητική της στάση, προς όλους, είναι εκείνη που διαφοροποιεί την εξέλιξη της, από τα τετριμμένα. Η Μιςς Εβερντίν είναι μια δεσποινίς προερχόμενη από τα μέσα κοινωνικά στρώματα, η αριστοκρατία δεν έχει φθείρει τις αξίες της, ούτε έχει προκαλέσει ζημιά στα πιστεύω της, ώστε να συμπεριφέρεται με πομπή και υπεροψία. Δεν διστάζει μάλιστα να τσαλακώσει την φόρμα της, δεν αρνείται να ριχτεί κι η ίδια στην χειρωνακτική μάχη, σε αντίθεση με τις προσταγές της σειράς της, δεν είναι μια άδικη εργοδότης, φροντίζοντας να έχει τους εργάτες της πάντα ευχαριστημένους, ενώ δεν κρύβεται και πίσω από τα φοδράτα ανδρικά κοστούμια. προωθώντας η ίδια στην αγορά την πραμάτεια, την σοδειά της.

Στην ουσία όμως, παρότι το σκληρό της πρόσωπο δείχνει το αντίθετο, δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα τρυφερό κορίτσι, που σίγουρα θα υποπέσει σε σφάλματα επιλογών. Σε αυτή την δύσκολη στιγμή, θα ανακαλύψει το στήριγμα που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει? Θα βρει την δύναμη να στυλώσει χαρακτήρα και να κοιτάξει μπροστά? Κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, ποιος από όλους τους απορριπτέους μνηστήρες θα θελήσει ξανά να σταθεί στο πλευρό της, να γίνει ο πυλώνας της?

Αυτό το ρομάντζο εποχής, που προβάλλει το πορτρέτο μιας ανορθόδοξων μεθόδων γυναίκας, σεναριακά υποστηρίζεται από την επίδοξη φροντίδα του γνώστη David Nichols, που δίνει τόνους Great Expectations στην αφήγηση του. Αίσθημα και περιπέτεια συμβαδίζουν διαρκώς, ενόσω κτίζεται η περσόνα της wannabe Σκάρλετ Ο'Χάρα, μιας πραγματικής πρωτοπόρας επαναστάτριας, σε έναν αμιγώς αντρικό κόσμο. Αν θα περίμενα μια πιο ριζοσπαστική ματιά, πάνω στην γραμμική εξέλιξη του κλασικού μυθιστορήματος, αυτή θα ήταν από μεριά τους Σκανδιναβού Thomas Vinterberg, που αποδεικνύεται πολύ πιο μαλθακός και συντηρητικός, χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις στην έκφραση του, πιθανόν κατώτερος του αναμενομένου. Στα ατού πάντως του πονήματος του ανήκουν η ζεστή κι ανθρώπινη φωτογραφία της υπαίθρου της Αλβιόνας, που στέκει ως επιλεγμένο φυσικό κάδρο και φυσικά οι μελετημένες προτάσεις της διανομής, που δίνουν μια άλλη διάσταση στο πιο πρόσφατο Far From The Madding Crowd.

Για πες: H Carey Mulligan δεν είναι το καλύτερο μου, ούτε πρόκειται ποτέ να γίνει, την θεωρώ πολύ νερόβραστη για να φτάσει ποτέ στο ανώτερο ερμηνευτικό λέβελ. Εδώ όμως είναι εξαιρετική στην απόδοση της σουφραζέτας - που λανθασμένα από το σκριπτ δεν γερνά ποτέ - ακόμη κι αν οι δυνατές και αβανταδόρικες σεκάνς ανήκουν στον αρσενικό της περίγυρο. Εκεί που και βέβαια διακρίνεται ο συμπατριώτης της Michael Sheen, ο πιο άξιος ρολίστας του τιμ, που στήνει ένα έξοχο τρίγωνο υποψήφιων κύριων της Μπαθσέμπα, παρέα με τον ταχύτατα ανερχόμενο Βέλγο μορφονιό Matthias Schoenaerts και τον κάπως επίπεδο ως αξιωματικό της βασιλίσσης Tom Sturridge.

Μακριά από το Πλήθος (Far from the Madding Crowd) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2015 από την Odeon
Περισσότερα... »

Όσο Είμαστε Νέοι (While We're Young) PosterΌσο Είμαστε Νέοι
του Noah Baumbach. Με τους Ben Stiller, Naomi Watts, Adam Driver, Amanda Seyfried, Charles Grodin, Brady Corbet, Ryan Serhant, Maria Dizzia, Adam Horovitz


100 η αλεπού, 101 το αλεπουδάκι. Γίνεται?
του zerVo (@moviesltd)

Φυσικά και έχει ενδιαφέρον, αν και πλέον, μετά από τόσα φιλμς που έχουν εστιάσει πάνω της, κάπου έχει αρχίσει να κουράζει, η κινηματογραφική ανάλυση της θρυλικής κρίσης της μέσης ηλικίας. Ειδικά μάλιστα όταν αυτή η μελέτη, συνοδεύεται και από ένα σενάριο έξυπνο, έως και γλαφυρής υφής, με το ζόρι να προβάλλεται σε μια κάπως πιο ανάλαφρη όψη του, τότε έχει μια μικρή πιθανότητα πέρασης της στο κοινό. Όταν όμως τα βασικά υποκείμενα του στόρι, μοιάζουν τόσο μακρινά από την πραγματικότητα, σαν να προσγειώθηκαν στον πλανήτη κοινωνία μόλις χθες, τότε το μπαλάκι γυρίζει με φόρα στο τερέν του αναλυτή (εδώ σκηνοθέτη) και τότε απαιτείται ιδιαίτερα μαεστρία είτε για να το αποκρούσει, είτε για να το επιστρέψει με ένα ελκυστικό ρεβέρ στην απέναντι μεριά. Και επιτέλους, πρέπει να καταλάβουμε πως ο Baumbach, ούτε είναι, ούτε πρόκειται να γίνει τέτοιου υψηλού επιπέδου παίκτης.

Όσο Είμαστε Νέοι (While We're Young) Wallpaper
Για χρόνια παντρεμένοι, δίχως μάλιστα να έχουν καταφέρει να αποκτήσουν παιδιά, ο Τζος και η Κορνίλια, έχουν απολέσει εκείνο το αλατοπίπερο του έρωτα, που κάποτε τους ένωσε σε σάρκα μία. Εκείνος, περιστασιακός καθηγητής κινηματογραφίας σε κολέγιο, εδώ και μια δεκαετία παλεύει να ολοκληρώσει το ντοκιμαντέρ του, γύρω από τις απόψεις ενός βετεράνου αριστερού στοχαστή, ενώ εκείνη παραμένει απλώς αφανής και αόρατη στο πλάι του, υποστηρίζοντας την Συσσίφεια δράση του, που αγγίζει σχεδόν τις εκατό ώρες συνεντεύξεων! Μια κατάσταση ρουτίνας και βαριεστημαρας που θα αλλάξει μονομιάς, όταν το αντρόγυνο θα γνωρίσει το σημαντικά νεαρότερο τους ζευγάρι του Τζέιμι και της Ντάρμπυ, που ο ξεχωριστά ανανεωτικός τρόπος που αντιμετωπίζουν τον κόσμο, κυριολεκτικά θα τους αναζωογονήσει.

Ειδικά ο μέχρι τα χτες προβληματισμένος για το κενό έμπνευσης του Τζος, θα δείξει κατενθουσιασμένος από τους νέους κολλητούς, ειδικότερα από τον κατ εικόνα και ομοίωση του φτιαγμένο Τζέιμι, που επίσης δείχνει να νοιάζεται για το ντοκιμαντέρ σαν φιλμικό είδος, επίσης στοχεύει να γυρίσει ένα πανομοιότυπο με του μέντορα του, επίσης δεν έχει στα χέρια του πολυτέλειες και εργαλεία, επίσης τέλος δεν νοιάζεται αν θα τον βοηθήσει και κανείς να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα. Ο Τζος θα πιστέψει πως κοιτάζοντας μέσα από τον καθρέφτη που φτιάχνει το είδωλο νεότερο και πιο φρέσκο, η αντανάκλαση του ιδεαλιστή, ανατρεπτικού, ανεξάρτητου και σπινθηροβόλου νεαρού, τον ολοκληρώνει τόσο σαν άνθρωπο, όσο και σαν καλλιτέχνη. Που να φανταστεί ο φουκαράς, τι μηχανορραφία του έχει στημένη το πουλέν του κι ο λόγος που μετά από τόσο καιρό αγκάλιασε με τόση θέρμη το γυναικάκι του...

Δράμα σχέσεων, με κάπως χιουμοριστικές πιτσιλιές είναι το καινούργιο πόνημα του Noah Baumbach, που έρχεται μια δεκαετία μετά την καλύτερη στιγμή της καριέρας του (The Squid And The Whale) και μόνο δυο χρονάκια, κατόπιν του καμ μπακ του με την ξεχωριστή Frances Ha. Δράμα που εκτός πάσας ρεαλιστικής τροχιάς, περιστρέφεται γύρω από την καταπίεση ενός άτεκνου (δυστυχώς) και οκνηρού (ακόμη δυστυχέστερα) διδύμου, που πέφτει στην παράνοια του να κοπιάρει μέχρι και ανάρμοστες συνήθειες και απελευθερωμένες τάσεις αντίστοιχου ντουετακίου, με σχεδόν τα μισά του χρόνια. Αναφερόμενος σε ζεύγη, φαντάζεται κανείς πως σε αυτή ακριβώς την εξιστόρηση υπάρχουν κάπου και οι κυρίες των προαναφερόμενων κυρίων. Φευ! Οι ρόλοι αμφοτέρων των νταμών, νεοτέρας Amanda Seyfried τε και γηραιοτέρας Naomi Watts, είναι τόσο κακογραμμένοι και αφανείς, που σε κάποια σημεία προκαλεί μέχρι και εντύπωση, το πως εμφανίζονται από το πουθενά στο εκράν. Τέλος πάντων, προσπερνάμε αυτή την βασική λεπτομέρεια, για το δούμε λίγο πιο man to man το πράγμα.

Ακόμη κι εκεί όμως υπάρχουν σημαντικά κενά ανάμεσα στην ανάπτυξη των (πραγματικών) προσωπικοτήτων, του ταπεινού, χαμηλόθωρου και ειλικρινή 45άρη και του φιλόδοξου σε βαθμό μέχρι και κακουργήματος, εντέλει, 25χρονου, ώστε αυτή η ζεύξη των δύο γενεών να μοιάζει αδύνατη, όσο κι αν το παλεύει ο (υποτίθεται) σοφότερος και πιο πεπειραμένος των δύο. Για τον οποίο μάλλον δεν πρέπει να νοιάζεται και κανείς από τους παρευρισκόμενους στην κινηματογραφική πλατεία, για το αν θα εξελιχθεί, αν θα πονέσει, αν θα περάσει όμορφα ή αν εντέλει καταστραφεί, μην κατορθώνοντας ποτέ να φτιάξει το φιλμ που ονειρευόταν. Δεν είναι τυχαίο που οι ποιοτικότερες στιγμές του While We're Young, μα και οι πιο αξιομνημόνευτες, είναι εκείνες που οι συνομήλικοι (ναι αυτοί οι βαρετοί και χασμουρητοί με τα παιδιά τους και τα γενέθλια τους και τις γιορτές τους) των μεσηλίκων, τους κάνουν πέρα, απορημένοι με τους παλιμπαιδισμούς τους.

Για πες: Πολλαπλών χρήσεων και διαστάσεων όμως, ο Ben Stiller λειτουργεί ως σωσίβιο επί της παρούσης, προσφέροντας μια μεστή, σοβαρή και υψηλών απαιτήσεων ερμηνεία, τραβώντας πάνω στην απροσάρμοστη περσόνα του όλα τα φλας, διορθώνοντας ταυτόχρονα τα ζοράκια, που δημιουργεί η μέτρια, ως αποτέλεσμα του αντρικού ανταγωνισμού, παρουσία του, πολλά κλικ κάτω σε όλους τους τομείς, Adam Driver.

Όσο Είμαστε Νέοι (While We're Young) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2015 από την Seven / Spentzos
Περισσότερα... »



Ελληνικό Box Office 18 - 21 Ιουνίου 2015 by OPTOMA


Φιλμ
Διανομή
Wks Αίθουσες
4ήμερο Ελλάδας
Σύνολο Ελλάδας
1
Jurassic World
UIP
2
106
28.483
107.040
2
Spy
Odeon
1
56
17.927
17.927
3
La Famille Belier
Odeon
2
12
8.364
24.401
4
La Isla Minima
Weird Wave
1
16
6.776
6.776
5
Entourage
Tanweer
1
42
3.675
3.675
6
The Rewrite
Seven Spentzos
1
9
3.177
3.177
7
San Andreas
Tanweer
3
18
2.750
47.821
8
Playing It Cool
Neo Films
1
23
2.359
2.359
9
Une heure De Tranquillite
Feelgood / Rosebud 21
3
14
2.074
16.977
10
Home
Odeon
12
20
1.510
66.688


Περισσότερα... »

Ξεχασμένες Ζωές (Still Life) PosterΞεχασμένες Ζωές
του Uberto Pasolini. Με τους Eddie Marsan, Joanne Froggatt, Karen Drury


Το αντίο των ακλάφτων
του zerVo (@moviesltd)

Αν και - μάλλον - κάτι τέτοιο δεν πρέπει να νοιάζει ιδιαίτερα, το τιμώμενο πρόσωπο, έχει επικρατήσει η άποψη, πως όσο περισσότερο κοινό βρεθεί παριστάμενο στην εξόδιο ακολουθία του, τόσο πιο αγαπητό και κοινωνικό θα ήταν κατά την διάρκεια της ζωής του. Σε αντίθεση με τα πολυπληθή αντίο όμως στους δημοφιλείς, όμως, υπάρχουν κι εκείνες οι τραγικές περιπτώσεις ατόμων που αποχαιρετούν τον κόσμο, παρουσία μόνο του ιερωμένου, φεύγοντας για το τελευταίο τους ταξίδι κυριολεκτικά άκλαφτοι, ξεχασμένοι, παραπεταμένοι ακόμη κι από τα πιο στενά τους πρόσωπα. Δείγμα κακότητας των ζωντανών θα πει κανείς, που γυρνούν την πλάτη στον προσφάτως απελθόντα, τιμωρώντας τον ίσως που όσο βρισκόταν εν ζωή είχε φροντίσει να διώξει από κοντά του, οτιδήποτε φίλιο ή συγγενικό.

Ξεχασμένες Ζωές (Still Life) Wallpaper
Προγραμματισμένος στο έπακρο, εκνευριστικά οργανωτικός και μεθοδικός σε σημείο υπερβολής. ο μοναχικός Λονδρέζος Τζον Μέι, έχει ξοδέψει 22 χρόνια ζωής υπηρετώντας ασφαλιστική φίρμα, με την εντολή να φροντίζει για ένα τουλάχιστον αξιοπρεπές ύστατο χαίρε, εκείνους που βρέθηκαν νεκροί, δίχως να έχουν ούτε ένα πρόσωπο στο πλευρό τους. Το μοτίβο του γνώριμου σε όλα τα γραφεία κηδειών Κυρίου Μέι, είναι προκαθορισμένο και πάντοτε ακολουθείται με παροιμιώδη ευλάβεια: Έρευνα για τον πιθανό εντοπισμό συγγενών, σύνταξη όλων των εγγράφων που απαιτούνται από τους κρατικούς φορείς, στήσιμο μιας σωστής τελετής, με γραμμένο από τον ίδιο αποχαιρετιστήριο λόγο, όπως το απαιτούν οι περιστάσεις. Ο Κύριος Μέι δεν έχει ούτε έναν φίλο, ούτε έναν συγγενή. Φίλοι του και συγγενείς του είναι μόνο όσοι - άγνωστοι μέχρι πρότινος - έχει νεκροφιλήσει στην μακρά επαγγελματική του πορεία.

Μέχρις ότου ένα πρωινό συμβεί το αναπάντεχο, που θα διαλύσει μονομιάς την διαρκώς επαναλαμβανόμενη ρουτίνα. Ελέω περικοπών στην υπηρεσία του, θα διαταχθεί να πάρει τον δρόμο για το ταμείο ανεργίας, το μαγαζί του δεν τον χρειάζεται πλέον και του δίνει περιθώριο τριών ημερών, να κλείσει τις όποιες εκκρεμότητες έχει ανοικτές. Μεταξύ των οποίων και την τελευταία αποστολή που θα κληθεί να φέρει εις πέρας και αφορά στον αποχαιρετισμό, ενός ηλικιωμένου γείτονα του, πρώην πεζοναύτη βετεράνου στις Μαλβίνες, που εντοπίστηκε στο θλιβερό του διαμέρισμα, εβδομάδες μετά τον θάνατο του, αφού δεν βρέθηκε ούτε ένας για να τον αναζητήσει. Οι φωτογραφίες στο σπίτι του, ενός μικρού κοριτσιού, που θα πέσουν στην αντίληψη του Κυρίου Μέι, μπορεί να τον οδηγήσουν στα ίχνη κάποιας συγγενούς, πιθανόν μιας ξεχασμένης στο μακρινό παρελθόν κόρης.

Με ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά ζητήματα της πολύβουης και θεωρητικά άρτια connecting people εποχής μας, ασχολείται το εξουθενωτικά μελαγχολικό και ενίοτε καυστικά ειρωνικό δράμα Still Life, που υπογράφει ο ιταλικής καταγωγής και με βαρύ επώνυμο Uberto Pasolini. Εστιάζοντας στην πραγματικότητα την κάμερα του, στο πρόσωπο του ενός, που βιώνει το πιο άσχημο και λυπηρό των συναισθημάτων, την μοναξιά, μα με τρόπο κινηματογραφικά όμορφο, μετατρέποντας μονομιάς την θλίψη της μονάδας, σε μαζικότερη, προβάλλοντας το συλλογικό δεινό. Με φόντο μια από τις αποδεδειγμένα πιο θορυβώδεις και πολυπληθείς πρωτεύουσες της Ευρώπης, ο σκηνοθέτης στήνει αφαιρετικά, γεμάτα οικονομία στατικά πλάνα, τιγκαρισμένα στην καυστική κριτική γύρω από την αποξένωση, μα και συνάμα ρομποτοποίηση του υποκειμένου ένεκα των αναγκών και των υποχρεώσεων, που το μεταβάλλουν σε ον ουσιαστικά πεθαμένο, μηδενικά κοινωνικό, σαν ζωντανό - νεκρό θαμμένο μέσα σε ένα γκρίζο, συννεφιασμένο διαμέρισμα.

Μετά από μιάμιση ώρα σκυθρωπής και μακάβριας - είναι η αλήθεια - αφήγησης, θα περίμενε κανείς από τον δημιουργό να αφήσει όμως μια, δυο χαραμάδες αισιοδοξίας ανοιχτές, ευφραίνοντας κατά κάποιο τρόπο την ψυχή του θεατή του, που κινείται όλο αυτό τον καιρό, μεταξύ νεκροθαλάμων και κοιμητηρίων. Ίσως εκεί, στην έξοδο του, να μην με βρίσκει και απόλυτα σύμφωνο το καλοδουλεμένο, πλην αφόρητα πεσιμιστικό σενάριο, που άλλοτε με πικρό χιούμορ και άλλοτε με δακρυσμένη ευαισθησία προσεγγίζει σφαιρικά το θέμα του, σε μια διαφορετική, αλληγορικότερη και πιο μεταφορική ανάλυση, από εκείνη την ρεαλιστική του ντοκιμαντέρ Dreams Of A Life.

Για πες: Από τις πιο χαρακτηριστικές φιγούρες του νεότερου βρετανικού σινεμά και πουλέν του Mike Leigh, ο συνήθως ρολίστας Eddie Marshan, εδώ σηκώνει στις ερμηνευτικές πλάτες του ολάκερη την ταινία, δίνοντας μέσα από την θλίψη και την κενότητα της ματιάς του, την σωστή διάσταση που απαιτεί η ενσάρκωση του (υπαρκτού) ήρωα του.

Ξεχασμένες Ζωές (Still Life) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 25 Ιουνίου 2015 από την Feelgood Entertainment
Περισσότερα... »

Daddy's Home PosterDad vs Stepdad! Κωμωδία οικογενειακής φύσεως, από εκείνες που λατρεύει να στέλνει στις υψηλότερες θέσεις του τοπ τεν το αμερικάνικο κοινό, είναι η περίπτωση του Daddy's Home, που σκηνοθετεί το δίδυμο των Sean Anders και John Morris, δοκιμασμένων στο είδος δημιουργών, σε περιπτώσεις όπως τα Horrible Bosses 2, Sex Drive και That's My Boy. Κεντρικό πρόσωπο της υπόθεσης είναι ένας μεσήλικας ραδιοφωνικός παραγωγός, με εξαιρετικούς τρόπους και ευγενέστατος, που προσπαθεί να γίνει ο υποδειγματικός πατριός, για τα δύο παιδιά της αγαπημένης του συζύγου, που έχει αποκτήσει από προηγούμενο γάμο. Και τα πάντα πηγαίνουν ρολόι, με τα πιτσιρίκια κυριολεκτικά να τον λατρεύουν, μέχρι την στιγμή που στην καθημερινότητα της καινούργιας φαμίλιας, θα εισέλθει σαν σίφουνας, ο πραγματικός πατέρας των παιδιών, που πολύ πιο απελευθερωμένων ιδεών και ηθών, θα εξελιχθεί στον αγαπημένο τους. Μια κόντρα που αναμένεται να βγάλει αρκετό γέλιο, όπως άλλωστε συμβαίνει και στο δίλεπτο προωθητικό τρέιλερ που η Paramount έδωσε μόλις στην κυκλοφορία, κάνοντας ταυτόχρονα γνωστό πως το φιλμ θα επιχειρήσει την παγκόσμια πρώτη του ανήμερα τα Χριστούγεννα του 20115.

Daddy's Home Movie

Αφού δοκιμάστηκαν μαζί στην σημαντική επιτυχία The Other Guys, οι Will Ferrell και Mark Wahlberg ενώνουν και πάλι τις ερμηνευτικές τους δυνάμεις, ερχόμενοι όμως σε ρήξη εγωισμού, υποδυόμενοι τον πατριό και τον πατέρα αντίστοιχα. Την μητέρα που στέκεται στο μέσον της ανούσιας αυτής κόντρας τους ενσαρκώνει η Linda Cardelini, ενώ ακόμη συμμετέχουν στην διανομή και οι Hannibal Buress και Paul Scheer.

Στις δικές μας αίθουσες? Στις 3 Μαρτίου 2016 από την UIP



Trailer #2
Περισσότερα... »