Oscar Noms Predix 2021: OSCAR(O)-KOULOUMA
(Καθώς παίρνω βαθιά ανάσα πριχού γράψω αισχίστου γούστου καρακλισεδιά) Ποιός να το περίμενε φιλαράκι πως θα σβήναμε το πρώτο κεράκι τουτησδά πρωτοφανούς πανδημίας, έγκλειστοι, ελευθερίως πολιορκημένοι και παντελώς ακινηματογράφητοι. Να πουτοπέρασα κι εγώ αυτό (να ζήσω, μαμά μου, ευχαριστώ) κι έτσι προκάμω, ανήμερο Καθαράς Δευτέρας, όχι να αμολήσω αετό αλλά να γίνω μάρτυρας μια ακόμη αναγγελίας οσκαρικών υποψηφιοτήτων. Και zoom-zoom-zoom (αρχής και πρηβιού γενομένων στις πρόσφατες -τραγικές- Χρυσές Σφαίρες όπου βέλαξε το παρδαλό ερίφι) να πήξουμε στην αυτο-αναφορικότητα των σελεμπριτοσταρούμπων, όμως να, υπάρχουμε κι εμείς οι πυροβολημένοι που μεγαλώσαμε με δαύτες τις παραστάσεις (διπλής) κι άλλως δεν μπορούμε ως φαίνεται. Τέσπα.
Παρότι δεδηλωμένα έχω ταχθεί ενάντια στο γλοιώδες σύστημα του πρεφερένσαλ μπάλοτ, όπου ο μέτριος της cineναισης αρπάζει τον κότινο σχεδόν κάθε χρονιά, μια Ακαδημία έχουμε – αυτήν εμπιστευόμαστε. Του χρόνου γυρνάμε σε στάνταρ 10 υποψήφιες (ξέχνα μπουρδίτσες όπως Δημοφιλέστερη Ταινία ή την παραδοσιακή - και - ορθότερη λύση της 5άδας) και όταν συμπληρώνεις πάνω από 30 έτη στενής παρακολούθησης του Θεσμού, οφείλεις να έχεις αποδεχθεί που το πάει το πουλμανάκι η τρέντα της εποχής: Diversity - Multiculturalism - Globalization - Gender Politics - Political Correctness. Δες τις φετινές υποψηφιότητες BAFTA’s και ωδίνου. Ό,τι νάναι - φτάνει νάναι (στις παραπάνω προδιαγραφές). ‘Οχι πως το Nomadland της Κινέζας Chloe Zhao δεν είναι η ταινία της χρονιάς. Πάρε όμως κι από δίπλα ένα άνοστο Κορεάτικο Minari για να πορεύεσαι. Πληθώρα αντιπροσώπευσης ταινιών μαύρων σκηνοθετών και υπερίσχυση POC (persons of color) στις ερμηνείες, αυτά προβλέπω (μαζί με εκατομμύρια άλλους). 23 φέτο οι κατηγορίες, μιας και επιτέλους το μοντάζ και μιξάζ του ήχου ενοποιήθηκαν σε ένα βραβείο, αφού κανείς ψηφοφόρος δεν μπορούσε να τα ξεχωρίσει (κρίντζ και λολ).
(Καθώς παίρνω βαθιά ανάσα πριχού γράψω αισχίστου γούστου καρακλισεδιά) Ποιός να το περίμενε φιλαράκι πως θα σβήναμε το πρώτο κεράκι τουτησδά πρωτοφανούς πανδημίας, έγκλειστοι, ελευθερίως πολιορκημένοι και παντελώς ακινηματογράφητοι. Να πουτοπέρασα κι εγώ αυτό (να ζήσω, μαμά μου, ευχαριστώ) κι έτσι προκάμω, ανήμερο Καθαράς Δευτέρας, όχι να αμολήσω αετό αλλά να γίνω μάρτυρας μια ακόμη αναγγελίας οσκαρικών υποψηφιοτήτων. Και zoom-zoom-zoom (αρχής και πρηβιού γενομένων στις πρόσφατες -τραγικές- Χρυσές Σφαίρες όπου βέλαξε το παρδαλό ερίφι) να πήξουμε στην αυτο-αναφορικότητα των σελεμπριτοσταρούμπων, όμως να, υπάρχουμε κι εμείς οι πυροβολημένοι που μεγαλώσαμε με δαύτες τις παραστάσεις (διπλής) κι άλλως δεν μπορούμε ως φαίνεται. Τέσπα.
Παρότι δεδηλωμένα έχω ταχθεί ενάντια στο γλοιώδες σύστημα του πρεφερένσαλ μπάλοτ, όπου ο μέτριος της cineναισης αρπάζει τον κότινο σχεδόν κάθε χρονιά, μια Ακαδημία έχουμε – αυτήν εμπιστευόμαστε. Του χρόνου γυρνάμε σε στάνταρ 10 υποψήφιες (ξέχνα μπουρδίτσες όπως Δημοφιλέστερη Ταινία ή την παραδοσιακή - και - ορθότερη λύση της 5άδας) και όταν συμπληρώνεις πάνω από 30 έτη στενής παρακολούθησης του Θεσμού, οφείλεις να έχεις αποδεχθεί που το πάει το πουλμανάκι η τρέντα της εποχής: Diversity - Multiculturalism - Globalization - Gender Politics - Political Correctness. Δες τις φετινές υποψηφιότητες BAFTA’s και ωδίνου. Ό,τι νάναι - φτάνει νάναι (στις παραπάνω προδιαγραφές). ‘Οχι πως το Nomadland της Κινέζας Chloe Zhao δεν είναι η ταινία της χρονιάς. Πάρε όμως κι από δίπλα ένα άνοστο Κορεάτικο Minari για να πορεύεσαι. Πληθώρα αντιπροσώπευσης ταινιών μαύρων σκηνοθετών και υπερίσχυση POC (persons of color) στις ερμηνείες, αυτά προβλέπω (μαζί με εκατομμύρια άλλους). 23 φέτο οι κατηγορίες, μιας και επιτέλους το μοντάζ και μιξάζ του ήχου ενοποιήθηκαν σε ένα βραβείο, αφού κανείς ψηφοφόρος δεν μπορούσε να τα ξεχωρίσει (κρίντζ και λολ).
Ταινίες που θα ήπρεπε να κόψουν νήμα μάλλον τις τρώει η μαρμάγκα λόγω τάιμινγκ εξόδου ή κακού μάρκετινγκ (Da 5 Bloods, News of the World, μη σου πω και το The Father). Πιότερη ανάλυση μετά τη Δευτέρα, ενόψει τελικής Απονομής της 25ης Απριλίου. Απαντώ σε κάθε ερώτηση, βοηθώ για οσκαρικό στοίχημα, τα κάνω όλα και συμφέρω. Αφιλοκερδώς, πάντα από το Moviesltd.gr. Πιάσε μια παγωμένη και δέσμε πως κάμνω σπουδαγμένες μαντεψιές.
ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΟΣΚΑΡΙΚΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ
BEST PICTURE
BEST PICTURE
1 Nomadland (NOMINATED)
2 The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
3 Minari (NOMINATED)
4 Promising Young Woman (NOMINATED)
5 Mank (NOMINATED)
8 Judas and the Black Messiah (NOMINATED)
9 Sound of Metal (NOMINATED)
10 The Father (NOMINATED)
BEST DIRECTOR
1 Chloe Zhao / Nomadland (NOMINATED)
2 David Fincher / Mank (NOMINATED)
3 Lee Isaac Chung / Minari (NOMINATED)
4 Aaron Sorkin / The Trial of the Chicago 7
5 Emerald Fennell / Promising Young Woman (NOMINATED)
BEST ACTRESS
1 Carey Mulligan / Promising Young Woman (NOMINATED)
2 Viola Davis / Ma Rainey's Black Bottom (NOMINATED)
3 Frances McDormand / Nomadland (NOMINATED)
4 Andra Day / The United States vs. Billie Holiday (NOMINATED)
5 Vanessa Kirby / Pieces of a Woman (NOMINATED)
BEST ACTOR
1 Chadwick Boseman / Ma Rainey's Black Bottom (NOMINATED)
2 Anthony Hopkins / The Father (NOMINATED)
3 Gary Oldman / Mank (NOMINATED)
4 Riz Ahmed / Sound of Metal (NOMINATED)
5 Delroy Lindo / Da 5 Bloods
BEST SUPPORTING ACTRESS
1 Maria Bakalova / Borat Subsequent Moviefilm (NOMINATED)
2 Amanda Seyfried / Mank (NOMINATED)
3 Yuh-Jung Youn / Minari (NOMINATED)
4 Olivia Colman / The Father (NOMINATED)
5 Glenn Close / Hillbilly Elegy (NOMINATED)
BEST SUPPORTING ACTOR
1 Daniel Kaluuya / Judas and the Black Messiah (NOMINATED)
2 Sacha Baron Cohen / The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
3 Leslie Odom, Jr. / One Night in Miami (NOMINATED)
4 Paul Raci / Sound of Metal (NOMINATED)
5 Chadwick Boseman / Da 5 Bloods
BEST ADAPTED SCREENPLAY
1 Nomadland (NOMINATED)
2 The Father (NOMINATED)
3 One Night in Miami (NOMINATED)
5 Borat Subsequent Moviefilm (NOMINATED)
BEST ORIGINAL SCREENPLAY
1 The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
2 Promising Young Woman (NOMINATED)
3 Mank
4 Minari (NOMINATED)
5 Judas and the Black Messiah (NOMINATED)
BEST CINEMATOGRAPHY
1 Nomadland (NOMINATED)
2 Mank (NOMINATED)
3 News of the World (NOMINATED)
4 Tenet
5 The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
BEST COSTUME DESIGN
1 Ma Rainey's Black Bottom (NOMINATED)
2 Mank (NOMINATED)
3 Mulan (NOMINATED)
5 Emma (NOMINATED)
BEST FILM EDITING
1 The Father (NOMINATED)
2 The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
3 Promising Young Woman (NOMINATED)
4 Mank
5 Tenet
BEST MAKE UP AND HAIRSTYLING
1 Hillbilly Elegy (NOMINATED)
2 Ma Rainey's Black Bottom (NOMINATED)
4 Emma (NOMINATED)
5 Mank (NOMINATED)
BEST PRODUCTION DESIGN
1 Ma Rainey's Black Bottom (NOMINATED)
2 Mank (NOMINATED)
3 News of the World (NOMINATED)
4 Mulan
5 Tenet (NOMINATED)
BEST SCORE
1 Mank (NOMINATED)
2 Soul (NOMINATED)
4 Minari (NOMINATED)
5 Tenet
BEST SONG
1 Hear My Voice / The Trial of the Chicago 7 (NOMINATED)
2 Io Si (The Life Ahead) / Seen (NOMINATED)
3 Husavik / Eurovision Song Contest (NOMINATED)
4 Speak Now / One Night in Miami (NOMINATED)
5 Rain Song / Minari
BEST SOUND
1 Sound of Metal (NOMINATED)
2 Tenet
3 Mank (NOMINATED)
4 News of the World (NOMINATED)
BEST VISUAL EFFECTS
1 Tenet (NOMINATED)
2 The Midnight Sky (NOMINATED)
3 Mank
4 The One and Only Ivan (NOMINATED)
5 Mulan (NOMINATED)
BEST ANIMATED FEATURE
1 Soul (NOMINATED)
2 Wolfwalkers (NOMINATED)
3 Onward (NOMINATED)
4 Shaun the Sheep Movie: Farmageddon (NOMINATED)
5 Over the Moon (NOMINATED)
BEST DOCUMENTARY FEATURE
1 Time (NOMINATED)
2 Welcome to Chechnya
3 Collective (NOMINATED)
4 The Truffle Hunters
5 Boys State
BEST INTERNATIONAL FILM
1 Another Round (NOMINATED)
2 Collective (NOMINATED)
4 Dear Comrades!
5 Quo Vadis, Aida? (NOMINATED)
BEST ANIMATED SHORT
1 If Anything Happens I Love You (NOMINATED)
2 Out
3 Opera (NOMINATED)
4 The Snail and the Whale
5 Genius Loci (NOMINATED)
BEST DOCUMENTARY SHORT
1 A Love Song for Latasha (NOMINATED)
2 Colette (NOMINATED)
3 Do Not Split (NOMINATED)
4 Abortion Helpline, This Is Lisa
5 What Would Sophia Loren Do?
BEST LIVE ACTION SHORT
1 The Letter Room (NOMINATED)
2 The Human Voice
3 Two Distant Strangers (NOMINATED)
4 Feeling Through (NOMINATED)
5 Da Yie
gaRis
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική