του Steven C. Miller. Με τους Sylvester Stallone, Dave Bautista, Huang Xiaoming, Jaime King, Jesse Metcalfe, Wes Chatham, Titus Welliver, Curtis "50 Cent" Jackson
Πιο κάτω δεν πάει, Σλάι...
του zerVo (@moviesltd)
Μόνο και μόνο που αποτέλεσε το αναμενόμενο για τόσες δεκαετίες, σπουδαίο κινηματογραφικό ραντεβού των δύο action θρύλων των 80s, η περίπτωση του πρώτου Escape Plan, υπήρξε ιστορική. Ποτέ άλλοτε βλέπεις και εκτός από ελάχιστες στιγμές των Αναλώσιμων, ο Sly και ο Schwartz δεν μοιράστηκαν το ίδιο καρέ, παρότι το κοινό επιζητούσε να τους καμαρώσει αντάμα. Αλλά και πρακτικά εκείνη η προ πενταετίας περιπέτεια φυλακών δεν τα πήγε άσχημα, αφού και εύπεπτη υπήρξε θεματικά και εξαιρετική πορεία στα διεθνή box offices είχε. Το τελευταίο δεδομένο, μάλλον, ήταν το στοιχείο που παρακίνησε την παραγωγή να προχωρήσει στο στήσιμο ενός σίκουελ, δυστυχώς μόνο με την παρουσία του ενός και μόνο πόλου ενδιαφέροντος και ακόμη δυστυχέστερα με πολύ κακή οργάνωση και στήσιμο, με αποτέλεσμα ένα φιλμ, που δύσκολα μπορεί να γίνει παρακολουθήσιμο, ακόνη και από τους πιο φανατικούς φίλους τους είδους.
Από το καλό στο καλύτερο βαδίζει η καλοστημένη επιχείρηση υπηρεσιών ασφαλείας του βετεράνου πλέον Ρέι Μπρέσλιν, που έχει εδραιωθεί στον τομέα της ως η κορυφαία και πλέον τεχνολογικά καινοτόμος. Όλα αυτά μέχρι την στιγμή που μια επικίνδυνη αποστολή στην γεμάτη παγίδες Τσετσενία, θα καταλήξει σε φιάσκο, με συνέπεια την αποπομπή από την βασική ομάδα αποστολών, του δυναμικού και φιλόδοξου Τζάσπαρ Κίμπραλ.
Δίχως να μπορεί να ξεπεράσει το τραγικό συμβάν, ο επίσης εξαιρετικών ικανοτήτων, ασιατικής προέλευσης συνεργάτης του Ρέι, Σου Ρεν, θα αποσυρθεί οικειοθελώς από το γκρουπ, επιστρέφοντας στον τόπο του και αναλαμβάνοντας την φύλαξη του εξαδέλφου του, Γιούσενγκ Μα, ενός δαιμόνιου κομπιουερίστα, που έχει ανακαλύψει τον πασπαρτού κωδικό που καταφέρνει να ξεκλειδώσει κάθε πιθανό cyber γρίφο. Ατυχώς, οι δυο τους θα πέσουν θύμα απαγωγής από αγνώστους και θα οδηγηθούν εντός των απροσπέλαστων τειχών της φυλακής με την ονομασία Άδης, από όπου κανείς δεν έχει καταφέρει ως τώρα να διαφύγει. Εκεί όπου κάτω από συνθήκες βασανιστικές, οι εσώκλειστοι καλούνται να συμμετάσχουν σε στημένες μονομαχίες, προκειμένου να κερδίσουν ελάχιστα προνόμια, που θα κάνουν την διαβίωση τους στην κόλαση, ελάχιστα πιο ανθρώπινη.
Εννοείται πως η εξαφάνιση του παλιού του σχιστομάτικου πουλέν, πολύ σύντομα θα υποπέσει στην αντίληψη του γεμάτου πατρική στοργή Μπρέσλιν, που αυτομάτως θα θεσπίσει πλάνο - το Σχέδιο Απόδρασης 2 δηλαδή της μαρκίζας - ώστε να βγάλει τον νεαρότερο του κομπανιέρο από αυτό το ιδιαίτερο μόρφωμα που μαζί με καμιά εκατοστή ακόμη καθάρματα τον περικυκλώνει. Δύσκολο? Έλα τώρα, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο για τον ένα και μοναδικό απελευθερωτή των πάντων, εκείνον που έχει κατορθώσει να διαλύσει με δυο μόλις κινήσεις ματ, τον εξίσου φημισμένο λαβύρινθο The Tomb, για όποιον θυμάται όσα συνέβησαν στην αρκετά διασκεδαστική πρώτη φορά του Escape Plan.
Με την μοναδική διαφορά πως όλα όσα εξιστορεί η κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του straight to video συνέχεια, είναι τόσο χοντροκομμένα, απίθανα κακότροπα στημένα και υπερβολικά, που δεν πρέπει να υπάρχει μισός θεατής να πιστέψει αυτή την περίπλοκη σε βαθμό απίθανου μπερδέματος υπόθεση. Άσπροι, μαύροι, λατίνοι, σκίνχεντς, παλαιστές, θηρία, νεοναζί, καρατέκα και μασίστες, ανακατωμένοι σε ένα νίκελ, ολοσκότεινο περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει μορφή (!), όψη (!!), μέγεθος (!!!) και όγκο (!!!!), που είναι αδύνατον παντελώς να εντοπίσει κανείς την γεωγραφική του θέση και είναι φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από έναν αστείο τύπο που επιζητά εκδίκηση (σιγά την ανατροπή). Ξύλο και των γονέων, προκειμένου να κερδίσουν οι, άγνωστο για ποιον ακριβώς λόγο έχουν απαχθεί, ετερόκλητοι τρόφιμοι ένα δίωρο στην ξεκουραστική απομόνωση, όπου τα ρομπότ γιατροί, γιατρεύουν τις όποιες πληγές έχει προκαλέσει το κλωτσομπουνίδι! Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά?
Φυσικά και δεν πρόκειται για καμία συνέχεια του Escape Plan, παρά μόνο για μια απωανατολίτικη βήτα μούβι, που έχει στηθεί αποκλειστικά και μόνο για την αγορά του Χονγκ Κονγκ, εξού και τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά ο φημισμένος στα μέρη του αστέρας Huang Xiaoming. Τι δηλαδή, δεν είναι στο στάρινγκ ο Stallone? Όχι δεν είναι. Ούτε καν συνθέτει ντουέτο δράσης με τον εξίσου φοβιστικής όψης Dave Bautista, όπως παραπλανητικά διαλαλεί η αφίσα. Ο Sly δεν πρέπει να ξόδεψε ούτε τρεις ημέρες στο σετ για να παίξει στις λιγοστές σκηνές απελευθέρωσης, που λειτουργούν ως γεφυράκια στις σεκάνς ανείπωτης βίας που λαμβάνουν χώρα εντός του Άδη. Στα 70 plus του ο Sylvester λοξοκοιτάζει - και καλά κάνει - την συνταξιοδότηση, παρότι η επιστροφή του στην σειρά του Creed υπήρξε ενθαρρυντική για το ερμηνευτικό του μέλλον. Με τον Hades όμως ο αγαπημένος αστέρας, έπιασε ιστορικό χαμηλό και καλείται γρήγορα να αποδράσει από τον πάτο, πριν οι τραγικές στερνές θύμησες νικήσουν τις μεγαλειώδεις πρώτες.
Δίχως να μπορεί να ξεπεράσει το τραγικό συμβάν, ο επίσης εξαιρετικών ικανοτήτων, ασιατικής προέλευσης συνεργάτης του Ρέι, Σου Ρεν, θα αποσυρθεί οικειοθελώς από το γκρουπ, επιστρέφοντας στον τόπο του και αναλαμβάνοντας την φύλαξη του εξαδέλφου του, Γιούσενγκ Μα, ενός δαιμόνιου κομπιουερίστα, που έχει ανακαλύψει τον πασπαρτού κωδικό που καταφέρνει να ξεκλειδώσει κάθε πιθανό cyber γρίφο. Ατυχώς, οι δυο τους θα πέσουν θύμα απαγωγής από αγνώστους και θα οδηγηθούν εντός των απροσπέλαστων τειχών της φυλακής με την ονομασία Άδης, από όπου κανείς δεν έχει καταφέρει ως τώρα να διαφύγει. Εκεί όπου κάτω από συνθήκες βασανιστικές, οι εσώκλειστοι καλούνται να συμμετάσχουν σε στημένες μονομαχίες, προκειμένου να κερδίσουν ελάχιστα προνόμια, που θα κάνουν την διαβίωση τους στην κόλαση, ελάχιστα πιο ανθρώπινη.
Εννοείται πως η εξαφάνιση του παλιού του σχιστομάτικου πουλέν, πολύ σύντομα θα υποπέσει στην αντίληψη του γεμάτου πατρική στοργή Μπρέσλιν, που αυτομάτως θα θεσπίσει πλάνο - το Σχέδιο Απόδρασης 2 δηλαδή της μαρκίζας - ώστε να βγάλει τον νεαρότερο του κομπανιέρο από αυτό το ιδιαίτερο μόρφωμα που μαζί με καμιά εκατοστή ακόμη καθάρματα τον περικυκλώνει. Δύσκολο? Έλα τώρα, τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο για τον ένα και μοναδικό απελευθερωτή των πάντων, εκείνον που έχει κατορθώσει να διαλύσει με δυο μόλις κινήσεις ματ, τον εξίσου φημισμένο λαβύρινθο The Tomb, για όποιον θυμάται όσα συνέβησαν στην αρκετά διασκεδαστική πρώτη φορά του Escape Plan.
Με την μοναδική διαφορά πως όλα όσα εξιστορεί η κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του straight to video συνέχεια, είναι τόσο χοντροκομμένα, απίθανα κακότροπα στημένα και υπερβολικά, που δεν πρέπει να υπάρχει μισός θεατής να πιστέψει αυτή την περίπλοκη σε βαθμό απίθανου μπερδέματος υπόθεση. Άσπροι, μαύροι, λατίνοι, σκίνχεντς, παλαιστές, θηρία, νεοναζί, καρατέκα και μασίστες, ανακατωμένοι σε ένα νίκελ, ολοσκότεινο περιβάλλον που διαρκώς αλλάζει μορφή (!), όψη (!!), μέγεθος (!!!) και όγκο (!!!!), που είναι αδύνατον παντελώς να εντοπίσει κανείς την γεωγραφική του θέση και είναι φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από έναν αστείο τύπο που επιζητά εκδίκηση (σιγά την ανατροπή). Ξύλο και των γονέων, προκειμένου να κερδίσουν οι, άγνωστο για ποιον ακριβώς λόγο έχουν απαχθεί, ετερόκλητοι τρόφιμοι ένα δίωρο στην ξεκουραστική απομόνωση, όπου τα ρομπότ γιατροί, γιατρεύουν τις όποιες πληγές έχει προκαλέσει το κλωτσομπουνίδι! Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά?
Φυσικά και δεν πρόκειται για καμία συνέχεια του Escape Plan, παρά μόνο για μια απωανατολίτικη βήτα μούβι, που έχει στηθεί αποκλειστικά και μόνο για την αγορά του Χονγκ Κονγκ, εξού και τον βασικό πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά ο φημισμένος στα μέρη του αστέρας Huang Xiaoming. Τι δηλαδή, δεν είναι στο στάρινγκ ο Stallone? Όχι δεν είναι. Ούτε καν συνθέτει ντουέτο δράσης με τον εξίσου φοβιστικής όψης Dave Bautista, όπως παραπλανητικά διαλαλεί η αφίσα. Ο Sly δεν πρέπει να ξόδεψε ούτε τρεις ημέρες στο σετ για να παίξει στις λιγοστές σκηνές απελευθέρωσης, που λειτουργούν ως γεφυράκια στις σεκάνς ανείπωτης βίας που λαμβάνουν χώρα εντός του Άδη. Στα 70 plus του ο Sylvester λοξοκοιτάζει - και καλά κάνει - την συνταξιοδότηση, παρότι η επιστροφή του στην σειρά του Creed υπήρξε ενθαρρυντική για το ερμηνευτικό του μέλλον. Με τον Hades όμως ο αγαπημένος αστέρας, έπιασε ιστορικό χαμηλό και καλείται γρήγορα να αποδράσει από τον πάτο, πριν οι τραγικές στερνές θύμησες νικήσουν τις μεγαλειώδεις πρώτες.
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 12 Ιουλίου 2018 από την Odeon!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική