Get A Job PosterGet A Job

του Dylan Kidd. Με τους Anna Kendrick, Alison Brie, Miles Teller, Bryan Cranston, Christopher Mintz-Plasse, Nicholas Braun, Marcia Gay Harden, John C. McGinley, John Cho


Ούτε μισό ένσημο!
του zerVo (@moviesltd)

Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώτικα, οι τύποι που σκαρφίστηκαν και υλοποίησαν ετούτη εδώ την (υποτιθέμενη) σάτιρα, όχι δεν έχουν έλθει ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο με τον τρόμο της ανεργίας, αλλά καθώς φαίνεται δεν πρέπει να έχουν προσληφθεί και ποτέ σε καμιά ιδιωτική επιχείρηση της προκοπής. Πως το λένε, δεν πρέπει να έχουν κολλήσει στο βιβλιάριο τους, ούτε μισό ένσημο. Μονάχα με αυτή την υπόθεση εργασίας, έχει την δυνατότητα ο υποψήφιος θεατής του Get A Job να συνεχίσει την παρακολούθηση του, μιας και όσα συμβαίνουν στις σκηνές του, όχι απλώς βρίσκονται χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την πραγματικότητα, μα την προτάσσουν και με τέτοιο τρόπο, που ανά στιγμές καταντά αφόρητα ενοχλητική...

Get A Job Wallpaper
Έχοντας προσφέρει τις υπηρεσίες του, αμισθί και περισσότερο για να αποκτήσει εμπειρίες, για περισσότερο από δύο χρόνια σε διαφημιστική μπράντα, ο χαρισματικός στην δημιουργία πιασάρικων βίντεο κλιπς, Γουίλ Ντέιβις, θα αντικρύσει την πόρτα αυτής της επαγγελματικής ευκαιρίας να κλείνει, καθώς οι "εργοδότες" του θα τον ενημερώσουν πως δεν χρειάζονται πλέον τις υπηρεσίες του. Καλομαθημένος, να ζει μέχρι και σήμερα, στα 22 του, με το χαρτζιλίκι των γονιών, τρώγοντας το μέχρι τελευταίας δεκάρας στην τρώγλη όπου συμβιώνει με τρεις ακόμη ανεπάγγελτους συνομηλίκους του, ο Γουίλ πρέπει το συντομότερο να βρει την μπράντα που θα στεγάσει τα όνειρα του, προκειμένου να δείξει σοβαρός και υπεύθυνος απέναντι στο κορίτσι του, την Τζίλιαν, που ήδη αποτελεί ελπιδοφόρο στέλεχος μεγάλης πολυεθνικής...

Τι κάνει γι αυτό λοιπόν, ο πιτσιρικάς με το άπλυτο κι ασιδέρωτο πουκάμισο και τα σνίκερς, αφού οι περιστασιακές απασχολήσεις, που θα του καλύψουν κάποια έξοδα, δεν τον ενδιαφέρουν? Φορτώνει το κομπιούτερ του με ότι βιντεάκι έχει φκιάσει και το περιφέρει από προσωπάρχη σε προσωπάρχη, διαλαλώντας την πραμάτεια του. Και ω, του θαύματος, εκείνοι που θα συγκινηθούν περισσότερο, κοζάροντας τις δεξιότητες του νεαρού, θα είναι οι ιδιοκτήτες γραφείου ευρέσεως εργασίας, που θα θεωρήσουν πως με τον μοντέρνο τρόπο αυτό, θα μπορέσουν οι (άνεργοι) πελάτες τους, να προβάλλουν το CV στον ιστοχώρο, τους με περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας...

Τρίχες κατσαρές δηλαδή. Χιλιάδες, μυριάδες άνθρωποι βρίσκονται με το κεφάλι στον κρόταφο, ένεκα της απελπισίας τους να καλύψουν τις στοιχειώδεις ανάγκες και το νοιάξιμο τους θα είναι να πετύχουν το ιδανικό, συνήθως φωτεινό και γλαφυρών τόνων, κλιπάκι, που θα τους οδηγήσει ξανά στο πολυπόθητο payroll. Πέραν της βασικής ιστορίας που ορίζει και τον κορμό της ανάπτυξης της πλοκής, που δύσκολα θα μπορούσε να αποτελέσει σπινθήρα για πεντάλεπτο μικρού μήκους, τριγύρω της αναπτύσσονται και τέσσερις - πέντε ακόμη ρουμπρίκες, με πρόσωπα του στενού κύκλου του Γουίλ, που επίσης ζορίζονται στο να πατήσουν γερά στην δουλειά τους. Είτε μόλις τώρα ξεκινούν την καριέρα τους, είτε μετρούν λίγο καιρό για την συνταξιοδότηση και μόλις πρόσφατα πήραν την εντολή να περάσουν για τα περαιτέρω από το λογιστήριο, όπως δηλαδή συνέβη με τον καλοπληρωμένο ίσαμε τα χθες, πατέρα του ήρωα μας...

Καμία ανησυχία όμως και κανένας πανικός. Στην χώρα που όλα τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα την επαύριο κιόλας του μοιραίου, όλοι θα αποκατασταθούν και μάλιστα σε πολύ καλύτερα, πιο ενδιαφέροντα και βεβαίως πιο καλοπληρωμένα πόστα. Ο ιδανικός κόσμος κατά την εκτίμηση του σκηνοθέτη Dylan Kidd - δημιουργού επίσης και των αξιοπρεπών Roger Dodger και P.S. τουλάχιστον μια ντουζίνα χρόνια πριν, είναι αυτός που ξετυλίγεται στα πλάνα του έργου του. Ζωάρα με φούντες και ολοήμερο Playstation μέχρι τα 25, ας είναι καλά ο μπαμπάς και για μετά έχει ο Θεός,αφού μπορεί να μην τους θέλουν κάποιοι στην δούλεψη τους, ούτε δωρεάν, στο παραδίπλα μέγαρο όμως, θα τους φτάσουν ίσαμε αντιπροέδρους, με μισθούς που ξεπερνούν το τριχίλιαρο το μήνα! Τριχίλιαρα λαλούν και διχίλιαρα χορεύουν!

Προβληματική αποδεικνύεται η συνέχεια της πορείας του Miles Teller, ηθοποιού που δέχτηκε απίστευτη ώθηση από την τεράστια καλλιτεχνική επιτυχία του Whiplash, σε καμία περίπτωση όμως δεν την εξαργυρώνει, ούτε εδώ, ούτε φυσικά στους πενιχρής αξίας Fantastic 4. Έστω κι έτσι εμφανίζεται πάντως, σοβαρότερος του σεναρίου, άσχετα αν στο πλευρό του η παραγωγή επέλεξε να στήσει την άχρωμη Kendrick, αντί της πεταχτούλας Brie, που περιορίζεται σε δυο τρία, ευχάριστα σεξι αστειάκια. Ναυάγιο δηλαδή, που από τα συντρίμμια του δεν βγαίνουν αλώβητοι, ούτε οι τόσο έμπειροι και ικανοί ρολίστες Bryan Cranston και Marcia Gay Harden, οι οποίοι αντιμετωπ΄ζιονται σαν καρικατούρες από το σκριπτ κι αυτό εντέλει αποβαίνει εις βάρος τους...

Get A Job Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Με τίποτα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική