Φιλμ |
Διανομή
| Wks | Αίθουσες |
4ήμερο Ελλάδας
|
Σύνολο Ελλάδας
| |
1
| Star Wars: The Force Awakens |
Feelgood Ent.
|
2
| 151 |
67.992
|
291.351
|
2
| Ένας Άλλος Κόσμος |
Village
|
3
| 93 |
59.215
|
370.711
|
3
| The Little Prince |
Feelgood Ent.
|
1
| 107 |
27.015
|
27.015
|
4
| In The Heart Of The Sea |
Tanweer
|
1
| 67 |
26.077
|
26.077
|
5
| The Good Dinosaur |
Feelgood Ent.
|
2
| 77 |
23.906
|
125.085
|
6
| Joy |
Odeon
|
2
| 24 |
7.683
|
26.296
|
7
| Point Break |
Odeon
|
2
| 25 |
4.461
|
20.123
|
8
| Ουζερί Τσιτσάνης |
Feelgood Ent.
|
5
| 18 |
3.777
|
108.974
|
9
| Brooklyn |
Odeon
|
1
| 10 |
3.195
|
3.195
|
10
| Belle And Sebastian 2 |
Odeon
|
1
| 33 |
2.831
|
2.831
|
Πρώτο ημερολογιακά για την καινούργια χρονιά, ουσιαστικά όμως τελευταίο για το 2015 είναι το Τοπ 10 αυτής της εβδομάδας, που ως εορταστικό και Πρωτοχρονιάτικο ξεπερνά στο σύνολο του τις 210 χιλιάδες επισκέψεις στις αίθουσες πανελλαδικά. Καμία έκπληξη φυσικά σε ότι αφορά στην κορυφή, αφού η έβδομη εκδοχή του Star Wars και το τρίπτυχο δράμα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, δεν άφησαν περιθώρια αμφισβήτησης της εμπορικής τους αξίας, με 70 και 60 χιλιάδες αντίστοιχα, στην δεύτερη και τρίτη του εβδομάδα κυκλοφορίας το καθένα. Παρότι δεν πρόκειται για animation ευρείας νεαρής κατανάλωσης, αλλά προϋποθέτει κοινό με εντονότερο προβληματισμό, το The Little Prince ανέβηκε στο βάθρο με ένα αξιοπρεπές 27άρι στο τετραήμερο του.
Παρακάτω από τις προσδοκίες, ένεκα και του δυναμικού προμόσιον που γνώρισε, πήγε το εντυπωσιακών τρισδιάστατων πλάνων In The Heart Of The Sea, παρόλα αυτά προσέλκυσε το ενδιαφέρον 26 χιλιάδων θεατών, ενώ εξίσου καλά με πάνω κάτω το ίδιο σκορ στην δεύτερη εβδομάδα του, πήγε ο The Little Dinosaur. Δεν δικαιολόγησε στο γκισέ την Οσκαρική του φήμη το Brooklyn, με το πενιχρό τριχίλιαρο, ενώ ελάχιστα καλύτερα τα πήγε η Joy, που σε δέκα ημέρες εξόδου έχει μαζέψει κάτι παραπάνω από 26 χιλιάδες θεάσεις. Αποχαιρετά κατά πάσα πιθανότητα την δεκάδα μετά από πέντε εβδομάδες παρουσίας τέλος το Ουζερί Τσιτσάνης, έχοντας ξεπεράσει μεν το ψυχολογικό όριο των 100 χιλιάδων εισιτηρίων, είναι σίγουρος πως η παραγωγή του, ποντάριζε σε πολύ μεγαλύτερο κατόρθωμα, όταν το σχεδίαζε.
Και όλα αυτά μόλις μια εβδομάδα πριν φανεί στο εκράν ο καινούργιος τρίωρος Tarantino, αλλά και το επίσης διαφημισμένο και με δυνατό καστ The Big Short.