Η καλύτερη καμπάνια, ας κερδίσει! Βασισμένο σε πραγματικά περιστατικά και με την εγγύηση του χρυσού διδύμου George Clooney - Grant Heslov, των υπεύθυνων για την σαρωτική επιτυχία του Argo, έρχεται ένα ακόμη πολιτικού περιεχομένου θρίλερ, που μας ταξιδεύει στην Λατινική Αμερική, εκεί που οι θεσμοί δεν είναι και τόσο διάφανοι και ξεκάθαροι. Πρόκειται για την ταινία Our Brand In Crisis, που μας μεταφέρει στην Βολιβία, ένα από τα πιο φτωχά κράτη πέριξ του Αμαζονίου, το οποίο βρίσκεται σε προεκλογικό πυρετό, μιας και εντός ολίγου ο λαός θα μιλήσει για να διαλέξει τον Πρόεδρο του. Ο ήδη υπάρχον ηγέτης όμως, βρίσκεται σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις όμως, 26 ολόκληρες μονάδες πίσω από τον συνυποψήφιο του και η επερχόμενη ήττα προβλέπεται βαριά. Εκτός κι αν την εκστρατεία αναλάβει η διαβόητη Καλάμιτυ Τζέιν Μποντίν, από τις πλέον διακεκριμένες αμερικανίδες ίματζ μέικερς από τον καιρό του Κλίντον, που θα αναλάβει εξ ολοκλήρου να κλείσει την ψαλίδα και να οδηγήσει τον πρόεδρο στην επανεκλογή. Απέναντι της θα βρεθεί ο επίσης φημισμένος στο ίδιο μετερίζι και παλιός της μέντορας Πατ Κάντι, με τον οποίο θα έλθει σε άμεση ρήξη προκειμένου να επιτύχει τον σκοπό της. Δραματικό, αν και με έντονα τα στοιχεία της σάτιρας, εμφανίζεται το πρώτο τρέιλερ της ταινίας του David Gordon Green, σκηνοθέτη εκλεκτικού και ιδιαίτερου, που εδώ δείχνει όμως το πιο μέινστριμ πρόσωπο του. Πρεμιέρα στις αίθουσες των ΗΠΑ στις 30 Οκτωβρίου 2015 από την Warner Bros.
Μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την αειθαλή Sandra Bullock, που όσο μεγαλώνει ομορφαίνει, για να δοκιμάσει τις δυνατότητες της σε έναν ρόλο που της ταιριάζει γάντι. Στην πρόσπάθεια της θα έχει κι ένα τσούρμο υποστηρικτές στους περιφερειακούς ρόλους, επιπέδου Billy Bob Thornton, Anthony Mackie, Joaquim De Almeida και Zoe Kazan.
Στις δικές μας αίθουσες? Ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί