της Anne Fletcher. Με τους Reese Witherspoon, Sofía Vergara, Jim Gaffigan, Robert Kazinsky, Joaquín Cosio, Vincent Laresca, Michael Mosley, John Carroll Lynch, Matthew Del Negro
The Heat is (not) On
του gaRis (@takisgaris)
Διαθέτω πλέρια τη cineσθηση της προβλεψιμότητας ενός σούπερ έξτρα φτυαρίσματος μιας τενεκεδοκωμωδίας ωσάν το Hot Pursuit – δεν έχω σκοπό. Επίσης αφήνω χαμαί τη μετριοπαθή προσέγγιση να το πάρω αλλιώς ναούμ, τύπου προϊόν φκιασιδωμένο για την ευπαθή (συγκρατώ γέλωτα) ηλικιακή κατηγόρια των 40+ γυναικών που ζητούν μια ταινιούλα για μετά από ατέλειωτο σόπινγκ σπρη. Συμπονώ αλλά δε συμπάσχω. Όταν εσύ Anne Fletcher μου (σκηνοθέτις των The Guilt Trip και The Proposal) κοπιάρεις κορμό της μπουρδαμάρας The Heat (με Μπούλοκ-Μακάρθυ) και το αποτέλεσμά σου δε του φτάνει στο παντικιουρισμένο νυχάκι, άστο καλύτερα. Προανήγγειλα όμως ότι αλλαχού τυρβάζει ο νους μου. Διότι η σαγώνιας Reese Witherspoon και η Sofia Vergara (όπως τη στόλιζε ο συνονόματος ο Pete Farrelly στα γυρίσματα των The Three Stooges, 2012) παίζουν και στη συμπαραγωγή.
Η μεν Reese έχει αφήσει παρασάγγας την Election - Legally Blond(s) - σακχαρώδη διαβήτη κομεντί εποχή και έχοντας ήδη ένα οσκαρίδι (Walk The Line) επροτάθη για δεύτερο (το περσινό Wild), ενώ πρόλαβε να περάσει κι από το χαοτικά άνισο Inherent Vice. Οποίος ο λόγος να επιστρέψει σε άλλη μια παταγώδη φλόμπα μετά το ανεκδιήγητο This Means War (2012); Ομοίως, αλλά στο κλειστό τηλεοπτικό κύκλωμα η Vergara, με τις 4 Emmy υποψηφιότητες για το Modern Family και τα $19Μ μισθά με τα οποία έκλεισε τη χρονιά + το δικό της αστέρι στο Walk of Fame μέσα στο Μάη, κάνει υποτίθεται ένα breakthrough στο πανί ως τι ακριβώς; Μια στερεοτυπική τρόφυ γουάιφ κολομπιάνου ναρκέμπορα με ασφυκτικό κορσάζ και διαμαντένιες γόβες στιλέτο και τα γνωστά γαβγιστικά αγγλικούλια σήμα κατατεθέν, τώρα που η τσικάνα Salma Hayek σίτεψε και η θέση λατίνας β’ (μια κλάση κάτω από Penelope Cruz) θέλει σκάντζα ασούμ; Και να η αγωνίας ροχαλητού καταδίωξη με τη Reese να κεντά μια εκνευριστική περσόνα κολλημένης αγαμεύτου μπατσίνας που την έχουν στο ψιλό στο Σαν Αντόνιο μέχρι να τη στείλουν στο Τέξας να προστατεύσει τη Sofia από τους γκάνγκστερς – δολοφόνους του στεφανιού της.
Αξιοθάμαστο το πως η Fletcher αποτυγχάνει στο φύζικαλ κόμεντι καίτοι παλιά χορογράφος καθώς και στο καστάρισμα μιας νέρντ Witherspoon χωρίς λαϊκαμπίλιτυ και μιας μαγκιόρας Vergara δίχως δράμι σεξαπήλ. Ζούμε μια εποχή χειραφέτησης της χολυγουντιανής κωμωδίας μετά το Bridesmaids, με έσχατο δείγμα το Pitch Perfect 2 το οποίο εισπρακτικά έριξε λάσπη στο πανάκριβο μάγκνουμ όπους του George Miller (Mad Max reboot). Επομένως, τουλάχιστον ελέω πρωταγωνιστριών το Hot Pursuit θάπρεπε να καίει πλουτώνιο. Κακόπεσε όμως σε sitcomάδες σεναριογράφους και φυσικά τη μαντάμ Φλέτσερ που εδήλωσε στο The Wrap της 7ης Μαϊου: «Οπωσδήποτε οι κριτικοί κάνουν τη δουλειά τους αλλά εγώ δε διαβάζω κριτικές γιατί, λόγω του είδους ταινιών που κάνω, εκείνοι με αντιμετωπίζουν σα να τους σκότωσα τα παιδιά μπροστά στα μάτια τους.» Κακούργα, για ισόβια είσαι (και βάλε).
Αξιοθάμαστο το πως η Fletcher αποτυγχάνει στο φύζικαλ κόμεντι καίτοι παλιά χορογράφος καθώς και στο καστάρισμα μιας νέρντ Witherspoon χωρίς λαϊκαμπίλιτυ και μιας μαγκιόρας Vergara δίχως δράμι σεξαπήλ. Ζούμε μια εποχή χειραφέτησης της χολυγουντιανής κωμωδίας μετά το Bridesmaids, με έσχατο δείγμα το Pitch Perfect 2 το οποίο εισπρακτικά έριξε λάσπη στο πανάκριβο μάγκνουμ όπους του George Miller (Mad Max reboot). Επομένως, τουλάχιστον ελέω πρωταγωνιστριών το Hot Pursuit θάπρεπε να καίει πλουτώνιο. Κακόπεσε όμως σε sitcomάδες σεναριογράφους και φυσικά τη μαντάμ Φλέτσερ που εδήλωσε στο The Wrap της 7ης Μαϊου: «Οπωσδήποτε οι κριτικοί κάνουν τη δουλειά τους αλλά εγώ δε διαβάζω κριτικές γιατί, λόγω του είδους ταινιών που κάνω, εκείνοι με αντιμετωπίζουν σα να τους σκότωσα τα παιδιά μπροστά στα μάτια τους.» Κακούργα, για ισόβια είσαι (και βάλε).
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 28 Μαΐου 2015 από την Tanweer
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική