Φιλμ |
Διανομή
| Wks | Αίθουσες |
4ήμερο Ελλάδας
|
Σύνολο Ελλάδας
| |
1
| Avengers: Age Of Ultron |
Feelgood
|
1
| 169 |
94.250
|
94.250
|
2
| Woman In Gold |
Odeon
|
1
| 28 |
5.653
|
5.653
|
3
| Fast And Furious 7 |
UIP
|
5
| 24 |
4.953
|
362.159
|
4
| The Age Of Adaline |
Odeon
|
2
| 28 |
4.817
|
20.913
|
5
| Home |
Odeon
|
5
| 34 |
3.175
|
50.687
|
6
| Run All Night |
Tanweer
|
4
| 16 |
2.577
|
60.520
|
7
| 1001 Grams |
One From The Heart
|
1
| 7 |
2.200
|
2.200
|
8
| Mommy |
Weird Wave
|
1
| 10 |
2.034
|
2.034
|
9
| Child 44 |
Odeon
|
3
| 11 |
1.443
|
22.206
|
10
| Salt Of The Earth |
Filmtrade
|
7
| 11 |
1.227
|
22.956
|
Μετά από τέσσερις εβδομάδες απόλυτης κυριαρχίας, έριξε από την κορυφή του τοπ, την πιο επιτυχημένη ταινία του 2015 μέχρι στιγμής, η δεύτερη σύναξη των υπερηρώων της Marvel, Avengers: Age Of Ultron, αγγίζοντας στο πρώτο τετραήμερο της το ψυχολογικό - για μπλοκμπάστερ - όριο των 100 χιλιάδων εισιτηρίων. Συντρίβοντας έτσι το ρεκόρ που είχε πετύχει το πρώτο ορίτζιναλ φιλμ, πριν από τρία ακριβώς χρόνια, με κάτι παραπάνω από 75 χιλιάδες επισκέπτες. Από την μεριά τους οι Έβδομοι Fast And Furious 7 δεν έπεσαν στην δεύτερη, παρά στην τρίτη θέση του εβδομαδιαίου τοπ, έχοντας ένα σύνολο 362 χιλιάδων εισιτηρίων, μιας και runner up του ΠΠΣΚ βγήκε η βασισμένη σε πραγματικά περιστατικά ταινία με την Helen Mirren, Woman In Gold, που όμως δεν κίνησε το ενδιαφέρον περισσότερων από 6 χιλιάδων θεατών.
Αλλά και οι άλλες δύο (από τις τέσσερις συνολικά) νέες ταινίες της εβδομάδας βρέθηκαν μέσα στην δεκάδα, με το 1001 Grams να πετυχαίνει την άτυπη νίκη των ανεξάρτητων σινεφίλ παραγωγών, επί του Καναδέζικου Mommy, με βραχεία κεφαλή 170 περίπου εισιτηρίων, με τα δύο να ξεπερνούν το διχίλιαρο. Χλωμή η The Age Of Adaline ίσα που μόλις έφτασε σε δύο εβδομάδες τις 20 χιλιάδες, την ώρα που το Run All Night εξηντάρησε και το ντοκιμαντέρ Salt Of The Earth του Wenders, επανήλθε στο τοπ κατά την έβδομη εβδομάδα προβολής του.