Η Επιστροφή των Νεκρών (The Lazarus Effect) PosterΗ Επιστροφή των Νεκρών

του David Gelb. Με τους Mark Duplass, Olivia Wilde, Sarah Bolger, Evan Peters, Donald Glover, Ray Wise, Amy Aquino


Δεύρο...μέσα!
του zerVo (@moviesltd)

Αυτό είναι το κινηματογραφικό αποτέλεσμα, αν ένας φιλόδοξος τυπάκος που θέλει να δει το όνομα του γραμμένο στο imdb, έχει στην τσέπη πέντε δεκάρες, δεν έχει την παραμικρή ιδέα πως να το πετύχει, του σφυρίζει κάποιος να γυρίσει ένα αγωνιώδες θρίλερ κι εκείνος μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, ρίχνει τόμπολα για να τσιμπήσει ιδέες από πέντε έξι άλλα φιλμς του είδους. Τα κόκαλα σκάνε πάνω στους Flatliners, στο Pet Sematary, σε μια από όλες τις εκδοχές του Frankenstein και στο Re-Animator του Lovecraft κι ο wanabe σκηνοθέτης πέφτει με τα μούτρα στην ανάγνωση τους για να τα αποστηθίσει όσο το δυνατόν ταχύτερα πριν εκπνεύσει το γουίκεντ. Με μια μόλις βδομάδα καιρό για να στήσει, να οργανώσει και να φιλμάρει το πόνημα των ονείρων του, δεν μου κάνει και εντύπωση που η παρούσα Λαζαριάδα ακόμη κι αν δεν ξεπερνά σε χρόνο τα ογδόντα λεπτά, μοιάζει με βασανιστικό μαραθώνιο...

Η Επιστροφή των Νεκρών (The Lazarus Effect) Wallpaper

Για χάρη των επιστημονικών τους ερευνών, το ζευγάρι των ερευνητών της Ζόε και του Φρανκ, έχει από καιρό αναβάλλει την επισημοποίηση της, περιμένοντας την ολοκλήρωση των μυστικών τους πειραμάτων μήπως και οδηγηθεί εις γάμου κοινωνία. Ευτυχώς για τους κόπους τόσων ετών, που η δοκιμή του πρωτοποριακού ορού που μόλις ανακάλυψαν, σε σκύλο που προσφάτως ξεψύχησε, θα έχει απίστευτα θετικά αποτελέσματα, καθώς το τετράποδο θα επιστρέψει ολοζώντανο. Σε συνέχεια της μελέτης των συνεπειών της νεκρανάστασης του Ρόκι, όμως, η όμορφη γενετιστής, από αμέλεια θα χάσει ακαριαία της ζωή της από ηλεκτροπληξία, γεγονός που θα σοκάρει τους συνεργάτες της και θα σκορπίσει την απόγνωση στο βλέμμα του συμβίου της. Από το μυαλό του οποίου αυτοστιγμεί θα περάσει η ιδέα να την επαναφέρει με την χρήση του θαυματουργού σέρουμ...

Έλα όμως που ο σύγχρονος Θεάνθρωπος δεν υπολόγισε πως η ψυχή του λατρεμένου του υποκειμένου, αποχαιρετώντας τα εγκόσμια βούτηξε για κάποιο διάστημα στην λίμπο ανάμεσα σε πραγματικότητα, παράδεισο και κόλαση, με συνέπεια να κατακερματιστεί και να γυρίσει πίσω έντονα ζορισμένη και με σχιζοειδείς, εγκληματικές τάσεις. Απρόβλεπτο? Ε, όχι και τόσο, μιας και ουδέποτε ο επιστρέψας από τον Αχέροντα Λάζαρος, αν και εμφανισιακά αρτιμελής, δεν έχει επιδείξει ζητήματα στην συμπεριφορά του. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για γυναίκα, άνω των τριάντα, αστεφάνωτη κι ανασφαλή, που στο υποσυνείδητο της ενοχλείται από την (φυσιολογική πάντως) στάση του περίγυρου της, του αδιάφορου για τα κάλλη της βοηθού, του εκνευριστικού γκατζετάκια κομπιουτερά, της απειλητικής κουκλίνας εικοσάχρονης βιντεογράφου των πειραμάτων...

Θα μπορούσε να το πει και πιο λιτά και ευθέως, δηλαδή, ο πρωτόπειρος ως ντιρέκτορας David Gelb για τα ζόρια μιας μισοσοτεμένης κυρίας που ακόμη δεν έχει πραγματοποιήσει τα όνειρα της, από το να την πηγαινοφέρνει στον Άδη και να την ταλαιπωρεί μεταξύ ζώντων και θανόντων, για να αναδείξει την κρίση της μέσης ηλικίας που οσονούπω πλησιάζει. Με πενιές από ανατριχιαστικό b-movie της δεκαετίας του 80 και ανύπαρκτες φοβιστικές στιγμές που δεν τρομάζουν ούτε νήπιο, το πάμφτωχο The Lazarus Effect των μόλις πέντε ηθοποιών και των δεκαπέντε τετραγωνικών γυρίσματος, ελλείψει περαιτέρω έμπνευσης, πανεύκολα καταρρέει στο πανέρι των πλέον αδιάφορων θρίλερς της χρονιάς που πλησιάζει στο μέσον της.

Για πες: Κρίμας, εντέλει, για την ομορφάδα της Olivia Wilde, που δεν την χορταίνεις όσα κλοζάπ κι αν κάνει ο φακός στο θεϊκό της πρόσωπο με τα ονειρώδη γατίσια μάτια. Το πιο επιστημονικής φαντασίας στοιχείο της πλοκής καθώς φαίνεται, αφού σιγά μην τέτοιες μορφονιές ξοδεύουν τις ματιές τους στα μικροσκόπια των θεοσκότεινων labs, προς τέρψιν μπουλούκων αρραβωνιάρηδων όπως ο Mark Duplass, ο οποίος ξέχωρα από κωμικός δεν κάνει ούτε δράμι για ηθοποιός.

Η Επιστροφή των Νεκρών (The Lazarus Effect) Rating




Στις δικές μας αίθουσες? Στις 12 Απριλίου 2015 Κυριακή του Πάσχα από την Seven / Spentzos

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική