Φιλμ |
Διανομή
| Wks | Αίθουσες |
4ήμερο Ελλάδας
|
Σύνολο Ελλάδας
| |
1
| Gone Girl |
Odeon
|
2
| 86 |
44.050
|
136.428
|
2
| Dracula Untold |
UIP
|
1
| 61 |
37.196
|
37.196
|
3
| Les Vacances De Petit Nicolas |
Feelgood
|
2
| 99 |
20.319
|
59.742
|
4
| The Giver |
Odeon
|
1
| 22 |
5.350
|
5.350
|
5
| The Equalizer |
Feelgood
|
3
| 27 |
5.182
|
60.843
|
6
| Relatos Salvajes |
Seven / Spentzos
|
2
| 10 |
5.116
|
13.696
|
7
| The Maze Runner |
Odeon
|
4
| 18 |
4.240
|
78.220
|
8
| Xenia |
Feelgood
|
2
| 8 |
2.970
|
9.198
|
9
| Barbie And The Secret Door |
Feelgood
|
4
| 32 |
2.949
|
34.321
|
10
| Planes 2: Fire And Rescue |
Feelgood
|
7
| 37 |
2.747
|
89.715
|
Με ένα εξίσου εντυπωσιακό δεύτερο τετραήμερο, αλλά και με εξαιρετική συμπεριφορά στο μέσον της εβδομάδας το Gone Girl του Fincher, κράτησε για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα την πρώτη θέση του εγχώριου τοπ 10, ξεπερνώντας στο σύνολο τις 135 χιλιάδες εισιτήρια. Κατά 25 χιλιάδες περίπου περισσότερα δηλαδή από το αντίστοιχο δεκαήμερο που είχε επιτύχει το Κορίτσι με το Τατουάζ, η προηγούμενη ταινία του δημιουργού, που δεν είχε αποσπάσει παρόμοια θετικές κριτικές. Η μάχη για την πρωτιά πάντως δεν ήταν και τόσο άνιση, αφού η ιστορία του ηγεμόνα Βλαντ από τα Καρπάθια στον Dracula Untold, ξεπέρασε κάθε προσδοκία στα γκισέ, κόβοντας παραπάνω από 37000 χαρτάκια, νούμερο πραγματικά εντυπωσιακό, σε σχέση με το μέγεθος της, όχι και τόσο μπλοκμπάστερ, παραγωγής.
Και η τρίτη ταινία του βάθρου πάντως ξεπέρασε το εικοσάρι στο Σ/Κ της, καθώς στην δεύτερη εβδομάδα τους Οι Διακοπές του Μικρού Νικόλα, τα πήγαν καταπληκτικά, ανεβάζοντας το συνολικό ρεκόρ τους στις εξήντα χιλιάδες. Από τις πέντε πρεμιέρες της εβδομάδας, μόλις η δεύτερη που μπήκε στο τοπ ήταν το μέτριο The Giver, ενώ την μάχη των ανεξάρτητων ξανακέρδισαν οι Relatos Salvajes από την Αρχεντίνα, στην άτυπη κόντρα με την ελληνική Xenia. Εκτός δεκάδας τα new releases What If, The Good Lie και Blind δυστυχώς, ενώ ιδιαίτερη μνεία δικαιούνται και οι 80 χιλιάδες που έχει κόψει στο σύνολο του το The Maze Runner.