Εις το όνομα του Πατρός! Γιατί ένας είναι ο πατέρας, ξέρεις εκείνος ο ριγμένος στο συναίσθημα, στην ματιά, στην καρδιά του τέκνου, από τους δύο που το έφεραν στον κόσμο, ακόμη κι αν η ταυτότητα του τον αναφέρει είτε ως μικροκακοποιό κανάγια, είτε ως τιμημένο με κάθε παράσημο ανδρείας, εθνοσωτήρα. Μικρογραφία της παγκοσμοιποιημένης μίζερης κοινωνίας είναι το λίγων κατοίκων Σκενεκτάντι της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Εκεί που παραλλήλως - όχι στην κινηματογράφηση, μα στην ζωή - κινούνται ο στιγματισμένος (όχι μόνο στο δέρμα) μηχανόβιος, που ρισκάρει τα πάντα στους κύκλους γύρω από το βαρέλι του θανάτου και ο χαμηλόβαθμος μπατσούλης εκπρόσωπος του Νόμου, που δεν βάζει τίποτα πάνω από τις ηθικές του αρχές. Όταν οι ρότες τους συναντηθούν, η διασταύρωση αυτή θα σημάνει την απαρχή της εκτόξευσης της καριέρας του ενός και τον θανάσιμο αφανισμό του άλλου. Πόιντ που δεν τυγχάνει στο φινάλε της αφήγησης, αλλά κάπου εκεί στο μέσιασμα και αναγκάζει τον νεαρό μάγο Derek Cianfrance να πάρει μια από τις πλέον δύσκολες αποφάσεις, απόσυρσης του πρωταγωνιστή του από το υπόλοιπο του έργου. Ορφανό από (τον ένα) αστέρα το The Place Beyond The Pines, ορφανό και το ένα πιτσιρίκι των μοναχά για μια στιγμή αντιμαχόμενων πατεράδων. Οι σπόνδυλοι του δράματος ουδέποτε διαταράσσονται όμως, το αριστούργημα ολοκληρώνει με ορμή την διαδρομή του, αποσπώντας με μεγαλείο την προσωπική μου κορώνα της φιλμικής χρονιάς που μόλις έκλεισε.
Ημερομηνία πρώτης προβολής - 11 Απριλίου 2013 από την Seven
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική