του Ed Gass-Donnelly. Με τους Ashley Bell, Julia Garner, Spencer Treat Clark, David Jensen, Tarra Riggs, Louis Herthum, Muse Watson
Η Οδύσσεια μιας δαιμονισμένης
του zerVo (@moviesltd)
Έχοντας εικοσαπλασιάσει σε έσοδα το αρχικό του κόστος, μια πραγματική αναλογία της τάξης των 40 προς 1,8 εκατομμυρίων που αρχικά κόστισε, μόνο στην εγχώρια αμερικάνικη αγορά, δεν προκαλεί την παραμικρή έκπληξη που οι παράγοντες της Studio Canal άναψαν το πράσινο φως για την συνέχεια του, όπως να έχει εμπορικά πετυχημένου, The Last Exorcism. Με τις ευλογίες του πανταχού παρόντα σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις Eli Roth, το σίκουελ θα περίμενε κανείς να συνεχίσει στο ίδιο τροπάρι του found footage, τακτική που ακολούθησαν καταφέρνοντας εισπρακτικό χιτ πάνω από μια ντουζίνα παρόμοιες περιπτώσεις. Θετικά σκεπτόμενοι οι ιθύνοντες του πρότζεκτ, παραμέρισαν στην άκρη την βαρετότατη πλέον ιδέα του πρότερου βιντεοσκοπημένου, ντεμέκ αληθινού, υλικού, για να ακολουθήσουν τον δρόμο της γνώριμης γραμμικής αφήγησης. Ατυχώς για εκείνους οι φοβιστικές τους εμπνεύσεις δεν έπεισαν την πιτσιρικαρία, με συνέπεια να πάρουν πίσω μόνο τρεις φορές τα πέντε μιλιούνια ντόλαρς που ξόδεψαν. Μόνο στο Αμέρικα, πάντα...
Έχοντας μόλις ξεπεράσει το σοκ που της προκάλεσε ο μοιραίος εξορκισμός της, μια διαδικασία που κόστισε την ζωή τόσο του πάστορα που τον διενήργησε, όσο και της φαμίλιας της, η τρομαγμένη Νελ, με έντονα κενά μνήμης, θα βρει ασφαλές καταφύγιο σε ένα κοινόβιο ξενώνα νεαρών γυναικών, παρέχοντας σε ανταμοιβή τις υπηρεσίες της ως καμαριέρα. Τα δαιμόνια που αρχικά είχε πιστέψει πως την έχουν εγκαταλείψει όμως, δεν δείχνουν διατεθειμένα να αφήσουν σε ησυχία την άμοιρη κοπέλα, κυριεύοντας τους εφιάλτες, την πραγματικότητα και σταδιακά την ζωή της, έχοντας ξανά έναν και μοναδικό σκοπό: Να εισχωρήσουν και πάλι μέσα της.
Ακριβώς από το σημείο που τερμάτισε η ιστορία του πρωτότυπου, ξεκινά την δράση του το δεύτερο μέρος μιας περίεργης υπόθεσης, που δεν απέχει σε κάποια της στοιχεία και πολύ από την πραγματικότητα. Το ίδιο ακριβώς πρόσωπο του άστατου ορίτζιναλ, η αγνή Νελ - τίποτα σπουδαίο ούτε εμφανισιακά, μα κυρίως υποκριτικά η Ashley Bell που την υποδύεται - προκαλεί στην παρθένα της θωριά τους βελζεβούληδες, που θα εκτοπίσουν τον συνομήλικο αγαπητικό, τις κακίστρες συγκατοίκους, τον αναστάντα μπαμπά (!) και με όπλο τις προκαλυμμένες παγανίστριες συναδέλφους θα στήσουν τον φονικό τους κόκκινο κύκλο, για να παγιδεύσουν το αθώο κορίτσι. Θα επικρατήσει εντέλει το ενάρετο, αγαθό και ιερό στην μάχη κόντρα στον σατανά ή οι δυνάμεις του είναι υπεράνω του όποιου σθένους θα επιδείξει η άσπιλη ερωτικά - τι σεναριακή σαχλαμάρα! - εικοσάχρονη?
Για πες: Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους, δεν υπάρχει ούτε μισή στιγμή που το τριχάκι στο μπράτσο θα ταλαντωθεί από όσα συμβαίνουν επί σκηνής. Ή για να είμαι πιο δίκαιος, όλα όσα τρομακτικά εφευρίσκει ο παν-άσημος σκηνοθέτης Ed Gass-Donnelly, γαβγίσματα, κινούμενα είδωλα, θροίσματα φύλλων, ωσότου φτάσουμε στα φαινόμενα τηλεκινησίας, έχουν προβλεφθεί από τον θεατή, πολλά δευτερόλεπτα πριν αποκαλυφθούν στο πανί. Με την κοινοτυπία και το κλισέ να πλημμυρίζει τον τόπο, πνίγοντας την όποια φιλοδοξία του θεατή για ένα έστω αξιοπρεπές ανατριχιαστικό μεταφυσικό θρίλερ και πολύ του είναι λοιπόν του δεύτερου Τελευταίου Εξορκισμού, που παίρνει διανομή στις αίθουσες, αντί να οδηγηθεί στο straight to video, όπου πραγματικά του αξίζει...
Ακριβώς από το σημείο που τερμάτισε η ιστορία του πρωτότυπου, ξεκινά την δράση του το δεύτερο μέρος μιας περίεργης υπόθεσης, που δεν απέχει σε κάποια της στοιχεία και πολύ από την πραγματικότητα. Το ίδιο ακριβώς πρόσωπο του άστατου ορίτζιναλ, η αγνή Νελ - τίποτα σπουδαίο ούτε εμφανισιακά, μα κυρίως υποκριτικά η Ashley Bell που την υποδύεται - προκαλεί στην παρθένα της θωριά τους βελζεβούληδες, που θα εκτοπίσουν τον συνομήλικο αγαπητικό, τις κακίστρες συγκατοίκους, τον αναστάντα μπαμπά (!) και με όπλο τις προκαλυμμένες παγανίστριες συναδέλφους θα στήσουν τον φονικό τους κόκκινο κύκλο, για να παγιδεύσουν το αθώο κορίτσι. Θα επικρατήσει εντέλει το ενάρετο, αγαθό και ιερό στην μάχη κόντρα στον σατανά ή οι δυνάμεις του είναι υπεράνω του όποιου σθένους θα επιδείξει η άσπιλη ερωτικά - τι σεναριακή σαχλαμάρα! - εικοσάχρονη?
Για πες: Για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους, δεν υπάρχει ούτε μισή στιγμή που το τριχάκι στο μπράτσο θα ταλαντωθεί από όσα συμβαίνουν επί σκηνής. Ή για να είμαι πιο δίκαιος, όλα όσα τρομακτικά εφευρίσκει ο παν-άσημος σκηνοθέτης Ed Gass-Donnelly, γαβγίσματα, κινούμενα είδωλα, θροίσματα φύλλων, ωσότου φτάσουμε στα φαινόμενα τηλεκινησίας, έχουν προβλεφθεί από τον θεατή, πολλά δευτερόλεπτα πριν αποκαλυφθούν στο πανί. Με την κοινοτυπία και το κλισέ να πλημμυρίζει τον τόπο, πνίγοντας την όποια φιλοδοξία του θεατή για ένα έστω αξιοπρεπές ανατριχιαστικό μεταφυσικό θρίλερ και πολύ του είναι λοιπόν του δεύτερου Τελευταίου Εξορκισμού, που παίρνει διανομή στις αίθουσες, αντί να οδηγηθεί στο straight to video, όπου πραγματικά του αξίζει...
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 10 Οκτωβρίου 2013 από την Village
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική