Με μια ταινία, σχεδόν τρίωρης διάρκειας, που χωρίζεται από σιγάσεις λίγων δευτερολέπτων, σε 59 κεφάλαια, εισέρχεται στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ και η Γερμανία, φιλοδοξώντας πως στο τέλος θα είναι εκείνη η ευνοούμενη της κριτικής επιτροπής. Το φιλμ Die Frau Des Polizisten (που μεταφράζεται στα αγγλικά ως The Police Officer's Wife, δηλαδή η Γυναίκα του Αστυνομικού) είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό δράμα, που λαμβάνει χώρα στα προάστια μια μεγαλούπολης εκεί που βιώνει την καθημερινότητα της η φαμίλια ενός φτωχού εκπροσώπου του Νόμου και από την φαινομενική αρχική της γαλήνη, λεπτό με το λεπτό καταπέφτει στον βούρκο της βίας, ωσότου κατακερματιστεί ολοκληρωτικά. Σκηνοθέτης είναι ο Philip Groening, που πίσω στα 2005 είχε γνωστοποιήσει διεθνώς το όνομα του, παρουσιάζοντας το Into Great Silence, ένα φιλμ γύρω από τους μοναχούς που ζουν απομονωμένοι στις Ελβετικές Άλπεις. "Η ταινία μου δεν μιλά αποκλειστικά για την ενδοοικογενειακή βία. Μιλά επίσης και για την σχέση αγάπης που αναπτύσσεται ανάμεσα στην μάνα και στην κόρη. Σημαντικό ρόλο φυσικά στην εξέλιξη της ιστορίας παίζουν παράγοντες όπως η φτώχεια, αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης που όλοι βιώνουμε" είναι οι πρώτες κουβέντες του σκηνοθέτη, ενώπιον των δημοσιογράφων στην συνέντευξη τύπου.
Photo: Getty Images Europe / zimbio.com
Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι η Κριστίν, η σύζυγος του μπάτσου, που παίρνοντας απόσπαση για ένα μικρότερο τμήμα, αντιλαμβάνεται πως οι πιθανότητες για να ακολουθήσει καριέρα ντετέκτιβ, περιορίζονται αν όχι εκμηδενίζονται. Δίχως επαγγελματική προοπτική, εκείνος θα πέσει σε βαθιά μελαγχολία, εκείνη - η κούκλα Alexandra Finder, από τις δυνατές υποψηφιότητες για το Λιοντάρι γυναικείας ερμηνείας - ενώ μέχρι πρότινος πρόσεχε υπερβολικά τον εαυτό της, θα βρεθεί σταδιακά γεμάτη μώλωπες στο σώμα της από τις παρανοϊκές του επιθέσεις και θα καταλήξει ένα λείψανο, που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την πανέμορφη γυναίκα του χθες. Παρεμβάλλοντας σποραδικά τις εικόνες ενός μοναχικού γεράκου να βαδίζει σκυθρωπός τον δρόμο - πιθανότατα ο αστυνομικός, σε μεγάλη ηλικία - ο Groening υπερασπίζεται της (όχι ελκυστικής στην ματιά του θεατή) μεθόδου που διάλεξε για να προβάλλει το θέμα του: "Είναι αλήθεια πως στην θωριά αυτών των δύσκολων εικόνων, το κοινό θα νιώσει μια στενοχώρια, μια θλίψη. Πιθανότατα να οφείλεται και στο γεγονός πως η πλατεία μπαίνει στην θέση του ήρωα, που καλείται να πάρει μια μοιραία απόφαση για τον εαυτό του."
Κεντρικό πρόσωπο της ιστορίας είναι η Κριστίν, η σύζυγος του μπάτσου, που παίρνοντας απόσπαση για ένα μικρότερο τμήμα, αντιλαμβάνεται πως οι πιθανότητες για να ακολουθήσει καριέρα ντετέκτιβ, περιορίζονται αν όχι εκμηδενίζονται. Δίχως επαγγελματική προοπτική, εκείνος θα πέσει σε βαθιά μελαγχολία, εκείνη - η κούκλα Alexandra Finder, από τις δυνατές υποψηφιότητες για το Λιοντάρι γυναικείας ερμηνείας - ενώ μέχρι πρότινος πρόσεχε υπερβολικά τον εαυτό της, θα βρεθεί σταδιακά γεμάτη μώλωπες στο σώμα της από τις παρανοϊκές του επιθέσεις και θα καταλήξει ένα λείψανο, που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την πανέμορφη γυναίκα του χθες. Παρεμβάλλοντας σποραδικά τις εικόνες ενός μοναχικού γεράκου να βαδίζει σκυθρωπός τον δρόμο - πιθανότατα ο αστυνομικός, σε μεγάλη ηλικία - ο Groening υπερασπίζεται της (όχι ελκυστικής στην ματιά του θεατή) μεθόδου που διάλεξε για να προβάλλει το θέμα του: "Είναι αλήθεια πως στην θωριά αυτών των δύσκολων εικόνων, το κοινό θα νιώσει μια στενοχώρια, μια θλίψη. Πιθανότατα να οφείλεται και στο γεγονός πως η πλατεία μπαίνει στην θέση του ήρωα, που καλείται να πάρει μια μοιραία απόφαση για τον εαυτό του."