του Βασίλη Κεχαγιά. Με τους Τζωρτζίνα Λιώση, Λεωνίδα Καλφαγιάννη, Κατερίνα Γερονικολού, Πάνο Βλάχο, Νικόλα Αγγελή, Μυριέλλα Κουρεντή
Εκεί που βρίσκεσαι, σε καρφώνει το βέλος...
του zerVo (@moviesltd)
Εδώ πρέπει να ομολογήσω πως το μάρκετινγκ έχει λειτουργήσει ακολουθώντας διαδικασίες επιπέδου υψηλότερου και από παγκοσμίου! Εκμεταλλευόμενο, λοιπόν, το προμόσιον την συγκυρία της ημέρας που το φιλμάκι θα βγει στις αίθουσες, έστησε εδώ και μήνες ένα πραγματικά αξιοθαύμαστο προωθητικό πανηγύρι, ώστε να μην υπάρχει ούτε ένας (ούτε ένας όμως) υποψήφιος θεατής από το target group που η ταινία απευθύνεται, που να μην γνωρίζει την ύπαρξη του. Από τις ερυθρόλευκες, φημισμένες για την ρομαντική τους ευαισθησία, σοκολάτες που διαλάλησαν ως βασικός σπόνσορας την πραμάτεια του, μέχρι το εικοσάλεπτο (!) βίντεο / τρέιλερ που έπαιζε τόσο καιρό στο αγαπημένο μουσικό κανάλι της νεολαίας και από το πασίγνωστο πλέον μουσικό θέμα, που λίγο πολύ όλοι έχουν ψιθυρίσει, έως την έντεχνη αποφυγή από την διανομή της (αχρείαστης εδώ που τα λέμε, επί της παρούσης) επαγγελματικής κριτικής, τα πάντα έχουν λειτουργήσει κατά τέτοιο άψογο τρόπο, που θαρρώ απίθανο το Love In The End να μην σκίσει εμπορικά, από την Ημέρα των Ερωτευμένων και κατοπινά, που θα καταφτάσει στις μεγάλες οθόνες.
Συνεσταλμένη, ντροπαλή, αλλά και αναποφάσιστη στο να κάνει το μεγάλο βήμα στις σχέσεις της κοπελίτσα, αντί να ακολουθήσει την παρέα της στις καλοκαιρινές διακοπές, θα ταξιδέψει οικογενειακώς σε μια κρουαζιέρα στο Αιγαίο, δίχως να γνωρίζει πως ο έρωτας παραμονεύει στην θωριά ενός γοητευτικού υποπλοιάρχου, μέλους του πληρώματος του πλοίου. Περιμένοντας την αναχώρηση του τρένου τους, που θα τους οδηγήσει σε αντίθετες κατευθύνσεις, δύο άγνωστοι μέχρι πρότινος νέοι, που εμφανίζουν την απόλυτη χημεία μεταξύ τους, μετά από μια ευχάριστη περατζάδα στα σοκάκια της Θεσσαλονίκης, θα ανανεώσουν το ραντεβού τους στην πρωτεύουσα, χωρίς να υπολογίζουν στις ορέξεις της μοίρας που θα τους παίξει ένα άσχημο παιχνίδι. Εδώ και δύο δεκαετίες, ερωτοκτυπημένος σφόδρα με την κολλητή του φίλη νεαρός, που δεν βρίσκει τον τρόπο να της εκφράσει τα συναισθήματα του, θα το πράξει μέσω ενός μυστικού alter ego σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, εντυπωσιάζοντας την αρχικά, αδυνατώντας όμως να της αποκαλύψει στην συνέχεια την πραγματική του ταυτότητα.
Τρεις ιστορίες που η εισαγωγή υποστηρίζει πως είναι βγαλμένες από την αλήθεια και ουδείς έχει την διάθεση να το αμφισβητήσει, ορίζουν τον καμβά πάνω στον οποίο κινείται το σενάριο του Παναγιώτη Ιωσηφέλη, προ διετίας υπευθύνου για τον κοινωνικό Κανένα. Τρεις ιστορίες που διακρίνονται από μια εμφανέστατη αφέλεια στην εξέλιξη, που συνδέονται δίχως μια σαφή περιοδικότητα μεταξύ τους, ταξιδεύοντας την κάμερα από το Γκάζι μέχρι τον Λευκό Πύργο και από την ιπποτική Ρόδο μέχρι την παραμυθένια Πόλη, χρησιμοποιώντας παρόλες τις θεματικές αντιξοότητες ένα δροσερό τέμπο, που ασυζητητί θα ευχαριστήσει τις έφηβες Μανίνες και τους χεράκι χεράκι Βαλεντίνους τους, μέχρις εκεί όμως. Ακολουθώντας πιστά την λογική του αμερικάνικου, επίσης σπονδυλωτού, ανάλαφρου Valentine's Day, ο πρωτοεμφανιζόμενος Βασίλης Κεχαγιάς, δεν επιχειρεί στιγμή να ζορίσει το κοινό με κάποιον επιπλέον προβληματισμό, πέραν του ενδεχόμενου της ραγισμένης καρδιάς, αν και ο τίτλος Η Αγάπη Έρχεται στο Τέλος, προδιαθέτει άπαντες για το μελένιο φινάλε που υπόσχεται το...πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας.
Για πες: Η ερμηνευτική εξάδα αποτελούμενη από φερέλπιδες αστέρες της κατά βάση τηλεοπτικής, νέας υποκριτικής σκηνής, παίζει πάνω στα βήματα που ορίζει ο βιντεοκλιπίστικος ρυθμός, χωρίς να φτάνει σε επίπεδα αξιώσεων, που άλλωστε σε κανένα της σημείο δεν επιζητά και η - σε εκνευριστικό βαθμό μονολεκτικών φράσεων - ίντριγκα. Πιο παιχνιδιάρα με τον φακό, σαφώς η πιο έμπειρη (από εκείνο το πολύ κακό Στο Ξέσπασμα του Φεγγαριού) Γερονικολού, πιο χωστός ο Κομνηνίζοντας Καλφαγιάννης, πιο συμπαθητικά χαριτωμένος ο Βλάχος, πιο σοβαρή η Λιώση, που δείχνει να τις ταιριάζουν πιότερο οι δραματικότεροι ρόλοι (όπως του Κανένα), πιο ζαχαρωτό το ντουετάκι Αγγελή / Κουρεντή της πιο καλογυρισμένης των τριών, ρουμπρίκας. Σε γενικές γραμμές όλοι τους μοιάζουν να το διασκέδασαν το γύρισμα κι αυτό προβλέπω να περάσει στην νεαρής ηλικίας πλατεία, που δεν θα την νοιάξουν και πολύ, οι υπερβολές και οι απλοικότητες, μιας έστω αξιοπρεπούς made in Greece rom-com...
Τρεις ιστορίες που η εισαγωγή υποστηρίζει πως είναι βγαλμένες από την αλήθεια και ουδείς έχει την διάθεση να το αμφισβητήσει, ορίζουν τον καμβά πάνω στον οποίο κινείται το σενάριο του Παναγιώτη Ιωσηφέλη, προ διετίας υπευθύνου για τον κοινωνικό Κανένα. Τρεις ιστορίες που διακρίνονται από μια εμφανέστατη αφέλεια στην εξέλιξη, που συνδέονται δίχως μια σαφή περιοδικότητα μεταξύ τους, ταξιδεύοντας την κάμερα από το Γκάζι μέχρι τον Λευκό Πύργο και από την ιπποτική Ρόδο μέχρι την παραμυθένια Πόλη, χρησιμοποιώντας παρόλες τις θεματικές αντιξοότητες ένα δροσερό τέμπο, που ασυζητητί θα ευχαριστήσει τις έφηβες Μανίνες και τους χεράκι χεράκι Βαλεντίνους τους, μέχρις εκεί όμως. Ακολουθώντας πιστά την λογική του αμερικάνικου, επίσης σπονδυλωτού, ανάλαφρου Valentine's Day, ο πρωτοεμφανιζόμενος Βασίλης Κεχαγιάς, δεν επιχειρεί στιγμή να ζορίσει το κοινό με κάποιον επιπλέον προβληματισμό, πέραν του ενδεχόμενου της ραγισμένης καρδιάς, αν και ο τίτλος Η Αγάπη Έρχεται στο Τέλος, προδιαθέτει άπαντες για το μελένιο φινάλε που υπόσχεται το...πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας.
Για πες: Η ερμηνευτική εξάδα αποτελούμενη από φερέλπιδες αστέρες της κατά βάση τηλεοπτικής, νέας υποκριτικής σκηνής, παίζει πάνω στα βήματα που ορίζει ο βιντεοκλιπίστικος ρυθμός, χωρίς να φτάνει σε επίπεδα αξιώσεων, που άλλωστε σε κανένα της σημείο δεν επιζητά και η - σε εκνευριστικό βαθμό μονολεκτικών φράσεων - ίντριγκα. Πιο παιχνιδιάρα με τον φακό, σαφώς η πιο έμπειρη (από εκείνο το πολύ κακό Στο Ξέσπασμα του Φεγγαριού) Γερονικολού, πιο χωστός ο Κομνηνίζοντας Καλφαγιάννης, πιο συμπαθητικά χαριτωμένος ο Βλάχος, πιο σοβαρή η Λιώση, που δείχνει να τις ταιριάζουν πιότερο οι δραματικότεροι ρόλοι (όπως του Κανένα), πιο ζαχαρωτό το ντουετάκι Αγγελή / Κουρεντή της πιο καλογυρισμένης των τριών, ρουμπρίκας. Σε γενικές γραμμές όλοι τους μοιάζουν να το διασκέδασαν το γύρισμα κι αυτό προβλέπω να περάσει στην νεαρής ηλικίας πλατεία, που δεν θα την νοιάξουν και πολύ, οι υπερβολές και οι απλοικότητες, μιας έστω αξιοπρεπούς made in Greece rom-com...
Στις δικές μας αίθουσες? Στις 14 Φεβρουαρίου 2013 από την Odeon