Κάθε μέρα περισσότεροι από διακόσια εκατομμύρια άνθρωποι, βρίσκονται πίσω από ένα τιμόνι. Κάποιοι από αυτούς, δεν καταφέρνουν ποτέ να φτάσουν στον προορισμό τους! Συνήθως βέβαια αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιου δυστυχήματος μεταξύ δύο ή περισσοτέρων οχημάτων και όχι μια ατυχής συγκυρία, σαν και αυτή που περιγράφει το ανατριχιαστικό θρίλερ Detour. Εκεί που ένας χαρισματικός, αλλά και πανέξυπνος (στοιχείο που θα του χρειαστεί στην εξέλιξη) διαφημιστής θα βρεθεί στο στόχαστρο των στοιχείων της φύσης, αφού θα παρασυρθεί με το αυτοκίνητο του από τόνους λάσπης και θα βρεθεί, ενόσω το οξυγόνο λιγοστεύει, παγιδευμένος στην καμπίνα που προορίζεται να γίνει ο τάφος του. Θα τα καταφέρει άραγε με όσα εργαλεία έχει στην διάθεση του, να διαφύγει από αυτή την μακάβρια αλλά και θανατηφόρα παγίδα? Περισσότερα, στο πολύ χαμηλού κόστους φιλμ που υπογράφει σκηνοθετικά και σεναριακά ο William Dickerson (Shadowbox) και που συνδυάζει την αγωνία του ορίτζιναλ στο είδος Buried με την χρήση του ορθολογισμού, βασικό στοιχείο του 96 Hours ελπίζοντας να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στις 29 Μαρτίου, όταν και θα κάνει την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ σε περιορισμένο κύκλωμα από την ανεξάρτητη Gravitas Ventures.
Τον μοναδικό ρόλο του φιλμ, αν και όπως προδίδει το τρέιλερ θα κάνουν την εμφάνιση τους μέσω φλασμπάκ και άλλοι χαρακτήρες, όπως η σε ενδιαφέρουσα σύζυγος του εγκλωβισμένου, υποδύεται ο Neil Hopkins. Ελπίζω η ερμηνευτική του ικανότητα, να πείσει αναλόγως με εκείνη του Ryan Reynolds, που κυριολεκτικά ήταν και ένας από τους λόγους εκτόξευσης της καλλιτεχνικής - και όχι τόσο εμπορικής - πορείας του εξαιρετικού Θαμμένου.
Στις δικές μας αίθουσες? Αμφίβολο...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική