Μετά τις λέξεις, μετά τις ουτοπίες, μετά τα όνειρα, μετά τις συγκρούσεις... Μακριά ατημέλητα μαλλιά, αμπέχονο, άγνοια κινδύνου και αποφασιστικότητα για την επανάσταση. Ο Γαλλικός Μάης στοιχειώνει ακόμη μια τρικολόρ κινηματογραφική παραγωγή, σε μια ημι-αυτοβιογραφική ιστορία, βγαλμένη από τα γεγονότα που βίωσε η Παρισινή πρωτεύουσα μερικές δεκαετίες πριν, μέσα από τα μάτια των νέων, των ερωτευμένων, των ασυγκράτητων, εκείνων που δηλώνουν πανέτοιμοι να ξεκινήσουν τώρα τον πόλεμο. Με φόρα από την αναπαράσταση της 70s περιόδου, από το biopic του Carlos, ο Olivier Assayas προβάλει την ενέργεια των αποφασισμένων για όλα εφήβων, επιχειρώντας μια προσέγγιση του τότε και μια σύγκριση με το τώρα μέσα από την καινούργια του δημιουργία Apres Mai (Something In The Air ο εγγλέζικος τίτλος) που πρωτοπαρουσίασε στο φεστιβάλ Βενετίας, αποσπώντας το Χρυσό Λιοντάρι Σεναρίου. Τέσσερα νεαρά άτομα, ο Αλέν, ο Ζαν Πιερ, η Κριστίν και ο Ζιλ, ταξιδεύουν την Ευρώπη, από την Βρετανία μέχρι τα μεσογειακά παράλια και μέσα από τις φιλίες και τις γνωριμίες που κτίζουν, πλάθουν τους γεμάτους πολιτική βούληση χαρακτήρες τους. Η ταινία αναμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις γαλλικές αίθουσες, στις 14 Νοεμβρίου από την MK2.
Τα πλάνα του δίλεπτου κλιπ είναι γεμάτα βίαιες οδομαχίες, ξεσηκωτικά λόγια, αλλά και φιλελεύθερες ερωτικές συνευρέσεις που αποδίδουν με παραστατικότητα το κλίμα της εποχής. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι νεαροί Clement Metayer, Felix Armand, Hugo Conzelmann και Lola Creton, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στην Μόστρα με τις ώριμες και γεμάτες βαθύτερο νόημα ερμηνείες τους.
Τα πλάνα του δίλεπτου κλιπ είναι γεμάτα βίαιες οδομαχίες, ξεσηκωτικά λόγια, αλλά και φιλελεύθερες ερωτικές συνευρέσεις που αποδίδουν με παραστατικότητα το κλίμα της εποχής. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι νεαροί Clement Metayer, Felix Armand, Hugo Conzelmann και Lola Creton, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στην Μόστρα με τις ώριμες και γεμάτες βαθύτερο νόημα ερμηνείες τους.
Στις δικές μας αίθουσες, ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική