Από την στιγμή που θα τον δεις, τίποτα δεν μπορεί να σε σώσει! Ασυζητητί ότι πιο ανατριχιαστικό έχει να κάνει με προωθητικό τρέιλερ εδώ και πολύ καιρό, είναι αυτό που παρουσίασε η περίπτωση του Sinister, ενός τρομακτικού ψυχολογικού θρίλερ, που καταφτάνει με τις καλύτερες των διαπιστεύσεων. Όπως τονίζει το εξίσου creepy πόστερ, πρόκειται για μια παραγωγή εκείνων που ευθύνονται για το εξαιρετικά ενδιαφέροντος, ασχέτου επαναλήψιμης συνέχειας Paranormal Activity, αλλά και για το πολύ καλό στο είδος του προπέρσινο Insidious. Συγγραφέας σκοτεινών μυθιστορημάτων αναζητά την χαμένη του έμπνευση, μέσω της έρευνας κάποιων παλαιών στοιχείων μιας υπόθεσης μαζικών που είχε λάβει χώρα πολλές δεκαετίες πριν, κοντά στον τόπο κατοικίας του. Όσο εμβαθύνει στην μελέτη του, τόσο θα κατανοήσει πως κάτι μεταφυσικό σχετίζεται με εκείνη και τον ίδιο, που θα απειλήσει τόσο την δική του ακεραιότητα, όσο και της φαμίλιας του. Σκηνοθέτης του φιλμ είναι ο Scott Derrickson, που είχε αφήσει υποσχέσεις για τις ικανότητες του στο The Exorcism Of Emily Rose. Αρκεί να δούμε αν θα φανεί αντάξιος των προσδοκιών στις 12 Οκτωβρίου, όταν και η Summit έχει προγραμματίσει να κυκλοφορήσει την φοβιστική αυτή ιστορία στις αμερικάνικες αίθουσες.
Μετά από πάρα πολύ καιρό συναντάμε τον Ethan Hawke σε έναν ρόλο εντελώς διαφορετικό από εκείνους τους ανεξάρτητους χαμηλότονους που έχει ερμηνεύσει στην πρόσφατη καριέρα του. Ιδανική επιλογή μοιάζει για να υποδυθεί τον άκρατα τρομοκρατημένο άντρα, έχοντας ως υποστηρικτική ερμηνευτική συνοδεία τους Vincent D'Onofrio, Clare Foley, James Ransone και Fred Dalton Thompson.
Μετά από πάρα πολύ καιρό συναντάμε τον Ethan Hawke σε έναν ρόλο εντελώς διαφορετικό από εκείνους τους ανεξάρτητους χαμηλότονους που έχει ερμηνεύσει στην πρόσφατη καριέρα του. Ιδανική επιλογή μοιάζει για να υποδυθεί τον άκρατα τρομοκρατημένο άντρα, έχοντας ως υποστηρικτική ερμηνευτική συνοδεία τους Vincent D'Onofrio, Clare Foley, James Ransone και Fred Dalton Thompson.
Στις δικές μας αίθουσες? Τον χειμώνα του 2013.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική