by Joe Wright. With Keira Knightley, Jude Law, Aaron Taylor-Johnson, Kelly Macdonald, Domhnall Gleeson, Ruth Wilson, Alicia Vikander, Olivia Williams, Emily Watson
Reunion εποχής!
του gaRis (@takisgaris)
So, let’s reunite the apostle of period pieces, the iconoclast Joe Wright for a third (thus far, after Pride & Prejudice and the admittedly enchanting Atonement), or even a fourth, fifth time with the chin-up Keira Knightley until kingdom (of absolute bordom?) come! How would this work? Fine? I beg to differ. It’s not that Leo Tolstoy would absolutely detest the modernism of minimizing a perennially scenery chewing epic to the confines of a deserted theater, bringing Chekhov and even the disclaimed (for Tolstoy) Shakespeare in mind. It’s Tom Stoppard’s failure to hold the many story threads together. Consequently, whenever Wright is lensing far and away from his Anna and Aleksei Karenin centerpiece, the elegantly staged stunningly costumed pathos is losing steam. Knightley is in comfortably friendly waters here, so the officially bolding, ascetic as dull husband of Jude Law is stealing the show.
Λοιπόν, ας ενώσουμε και πάλι τον απόστολο των φιλμς εποχής, εικονοκλάστη Joe Wright, για τρίτη φορά - κατόπιν του Pride And Prejudice και του ομολογουμένως μαγευτικού Atonement - ή ακόμη και για τέταρτη ή και πέμπτη με την αριστοκρατικής θωριάς Keira Knightley, μέχρι την Δευτέρα παρουσία - της απόλυτης βαρεμάρας. Λειτουργεί εντέλει σε υψηλό επίπεδο για μια ακόμη φορά αυτό το reunion? Δεν θα συμφωνήσω. Δεν είναι ότι ο Λέοντας Τολστόη, θα απεχθανόταν τον εκμοντερνισμό της ελαχιστοποίησης του επικού θέματος, φέρνοντας τον Τσέχοφ ή και τον (αποκηρυγμένο από τον ίδιο τον Ρώσο συγγραφέα) Σέξπιρ κατά νου. Είναι που το σενάριο του Tom Stoppard δεν κατορθώνει να κρατήσει πολλές ιστορίες μαζί στο ίδιο ζύγι. Κατά συνέπεια κάθε φορά που η κάμερα του Wright απομακρύνεται από το επίκεντρο που ορίζει η Άννα και ο Αλεξέι Καρένιν, το κομψά κοστουμαρισμένο πάθος εξατμίζεται. Η Knightley είναι πολύ άνετη, κινούμενη σε γνώριμα νερά υποδυόμενη την Anna Karenina, μα την παράσταση κλέβει ο Jude Law, με την απλοϊκότητα που ερμηνεύει τον βαρετό της σύζυγο.
Στις δικές μας αίθουσες, ακόμη δεν έχει προγραμματιστεί
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική