Με το τηλεοπτικό - δημιουργικά - έργο του Χριστόφορου Παπακαλιάτη δεν είχα ιδιαίτερη σχέση, μέχρι που πολύ πρόσφατα χάρη στις μεταμεσονύκτιες προβολές των Mega Classics, έπεσε το μάτι μου σε ένα δικό του σίριαλ, που μου κίνησε το ενδιαφέρον. Μέσα σε δύο μόλις επεισόδια της σειράς και τι δεν είχε συμβεί: Χωρισμοί, παντρειές, πτώσεις αμαξιών από γέφυρες, παραπληγίες, παράξενες και κομπλικέ σχέσεις, Αθήνες, Παρίσια, πεθαμένες κοπέλες στην άσφαλτο, ένας πραγματικός καταιγισμός πληροφοριών, που κυριολεκτικά μου τράβηξαν το βλέμμα, με την απορία που το πάει το συμπτωματικό, ο ποιητής. Παρόλες τις εντυπωσιακές ακρότητες του πράγματος, που δεν μπορούν να συμβούν ούτε σε τριάντα ζωές, εκτίμησα πως αυτό το μυαλό θα μπορούσε να σκεφτεί ένα ικανό σενάριο, που θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς σε μια κινηματογραφική παραγωγή. Ούτε παραγγελία η σκέψη μου βρήκε ανταπόκριση μόλις λίγες στιγμές μετά, αφού ο σύντεκνος Χριστόφορος, βάζει μπροστά την πρώτη του φιλμική προσπάθεια, με την αρωγή της Village, που έχει προγραμματίσει να την βγάλει στις αίθουσες στις 29 του Νοέμβρη. Τίτλος του φιλμ Αν... και δεν ξέρω πόση σχέση μπορεί να έχει με τον Κίπλινγκ, το βέβαιο είναι πως περιγράφει την ερωτική ιστορία ενός μοντέρνου ζευγαριού, που διαρκώς παλεύει με τις αντιξοότητες για να διατηρήσει την σχέση του ζωντανή.
Κι αν αυτές οι λιγοστές πληροφορίες, δεν κρύβουν στο ελάχιστο το στοιχείο της έκπληξης, ας πάμε στο παρασύνθημα, εφόσον η εξέλιξη του ειδυλλίου επιχειρείται μέσα από την αφήγηση ενός εκ των πλέον λατρεμένων ντουέτων της γαλανόλευκης κινηματογραφικής ιστορίας, του Αντωνάκη και της Ελενίτσας Κοκοβίκου, του αταίριαστου ζεύγους της ζεστής κι ανθρώπινης κωμωδίας του Τζαβέλα, Η Δε Γυνή να Φοβήται τον Άντρα! Ως ιδέα δεν ακούγεται άσχημη, πολύ θα ήθελα να την δω ολοκληρωμένη στο πανί, έτσι κι αλλιώς από συντελεστές, ο δημοφιλέστατος, αν κρίνω από τα νούμερα που κάνει στις ακροαματικότητες Παπακαλιάτης, έχει επιλέξει από το πάνω ράφι. Γιάννης Δασκαλοθανάσης στην φωτογραφία, πολυτάλαντος Γιώργος Γεωργίου στα σκηνικά, Μαρίνος Αθανασόπουλος στον ήχο. Όσο για το καστ, πέραν του ίδιου του σκηνοθέτη - σεναριογράφου, που θα κρατήσει και τον κεντρικό ρόλο (αυτό είναι το δύσκολο, εκτιμώ) θα έχει στο πλάι του, μεταξύ άλλων, την γοητευτική ενζενί Μαρίνα Καλογήρου, την Θέμιδα Μπαζάκα, τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, τον Τάκη Σπυριδάκη, τον Φάνη Μουρατίδη, ενώ η φωνές των αγαπημένων Γιώργου Κωνσταντίνου και Μάρως Κοντού, βγαλμένες από την Πλάκα του '65, θα συνοδέψουν τους ήρωες επί σκηνής. Τα γυρίσματα ήδη βρίσκονται εν εξελίξει. Αναμένουμε συντόμως τα νεότερα, από ένα πρότζεκτ που πιθανότατα θα σημαδέψει την εγχώρια παραγωγή, την επόμενη σεζόν...
Κι αν αυτές οι λιγοστές πληροφορίες, δεν κρύβουν στο ελάχιστο το στοιχείο της έκπληξης, ας πάμε στο παρασύνθημα, εφόσον η εξέλιξη του ειδυλλίου επιχειρείται μέσα από την αφήγηση ενός εκ των πλέον λατρεμένων ντουέτων της γαλανόλευκης κινηματογραφικής ιστορίας, του Αντωνάκη και της Ελενίτσας Κοκοβίκου, του αταίριαστου ζεύγους της ζεστής κι ανθρώπινης κωμωδίας του Τζαβέλα, Η Δε Γυνή να Φοβήται τον Άντρα! Ως ιδέα δεν ακούγεται άσχημη, πολύ θα ήθελα να την δω ολοκληρωμένη στο πανί, έτσι κι αλλιώς από συντελεστές, ο δημοφιλέστατος, αν κρίνω από τα νούμερα που κάνει στις ακροαματικότητες Παπακαλιάτης, έχει επιλέξει από το πάνω ράφι. Γιάννης Δασκαλοθανάσης στην φωτογραφία, πολυτάλαντος Γιώργος Γεωργίου στα σκηνικά, Μαρίνος Αθανασόπουλος στον ήχο. Όσο για το καστ, πέραν του ίδιου του σκηνοθέτη - σεναριογράφου, που θα κρατήσει και τον κεντρικό ρόλο (αυτό είναι το δύσκολο, εκτιμώ) θα έχει στο πλάι του, μεταξύ άλλων, την γοητευτική ενζενί Μαρίνα Καλογήρου, την Θέμιδα Μπαζάκα, τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο, τον Τάκη Σπυριδάκη, τον Φάνη Μουρατίδη, ενώ η φωνές των αγαπημένων Γιώργου Κωνσταντίνου και Μάρως Κοντού, βγαλμένες από την Πλάκα του '65, θα συνοδέψουν τους ήρωες επί σκηνής. Τα γυρίσματα ήδη βρίσκονται εν εξελίξει. Αναμένουμε συντόμως τα νεότερα, από ένα πρότζεκτ που πιθανότατα θα σημαδέψει την εγχώρια παραγωγή, την επόμενη σεζόν...
1 σχόλια:
Πόσο γλυκό????? Πόσα αν έχουμε πει όλοι μας!!!!! Α βρε Χριστόφορε, θα μας καθηλώσεις πάλι!
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική