Σκέψου Σαν Άντρας

του Tim Story. Με τους Chris Brown, Gabrielle Union, Kevin Hart, Michael Ealy, Jerry Ferrara, Morgan Good, Regina Hall


Act Like A Lady!
του gaRis (@takisgaris)
Σκέψου λογικά: Υπάρχει μια ικανοποιητική εξήγηση για το γεγονός ότι μια rom com των $13Μ budget πιάνει το πρώτο 3ήμερο προβολής της τα τριπλάσια σε εισπράξεις καπαρώνοντας την αμερικανική οροφή κυκλοφοριών, παρότι απουσιάζουν τα μεγάλα ονόματα, τόσο μπρος, όσο και εις τα οπίσω από τις κάμερες; Εφικτότατο, στην περίπτωση του Think like a Man, καθότι μόνο για κινηματογραφική ταινία με την καλλιτεχνική έννοια του όρου δε λέγεται. Περισσότερο στέκεται ως ένα 2ωρο infomercial, τηλεοπτικής λογικής διαφημιστική ενημέρωση του best selling βιβλίου - οδηγού καμακιού (λέγε με dating advice), υπογεγραμμένο από τον διάσημο Chigago based stand-up comedian Steve Harvey, τηλεοπτική περσόνα κι εσχάτως ανασκήψαντα ως συγγραφέα του μεγαλειώδους Act like a Lady, Think like a Man: What men really think about love, relationships, intimacy and commitment (2009).

Οι παλιότεροι τον θυμόμαστε από το The Original Kings of Comedy (2000) του ρωμαλέα θορυβώδους Spike Lee καθώς και στο The Fighting Temptations (2003) με Cuba Gooding Jr και Beyoncé. Τώρα το πώς ο συμπαθής μαύρος κομεντιάν προέκυψε σύμβουλος σχέσεων και παράλληλος παρουσιαστής των game shows “Who wants to be a millionaire?” και “Family Feud” είναι μια πολύ καλά ενορχηστρωμένη marketing success story, όπως ακριβώς η προκειμένη ταινιούλα. Παρεμπιπτόντως, ο Steve Harvey έχει συνάψει 3 γάμους, έχει 4 παιδιά και ζει με τα νεότερα από αυτά μαζί με εκείνα της τρίτης συζύγου του, ενώ η καλύτερη συμβουλή που έχει δώσει εσχάτως είναι ότι δεν πρέπει να βγαίνεις ραντεβού με αθεϊστές γιατί δεν έχουν από ποια ανώτερα ιδανικά να πιαστούν στη ζωή τους. Έχω την εντύπωση ότι ο θεός του κου Harvey είναι πράσινος με πολλά μηδενικά.

Για το τυπικό της διεκπεραίωσης του product (book) placement project, στην σκηνοθετική καρέκλα κάθεται ο Tim Story (Barbershop, Fantastic Four, Taxi) αφηγούμενος το ερωτικό γαϊτανάκι τεσσάρων κατεξοχήν μαύρων ζευγαριών (target audience) όπου αρχικά οι κυρίες εφαρμόζουν κατά γράμμα του κατά Steve ευαγγελίου (“the 90-day rule,” “the chirp-chirp girl”, “the sport fish”) για να τυλίξουν, να φέρουν στο ένα γόνυ τους αρχετυπικούς αρσενικούς τους (“mamma’s boy”, “the player”, “the dreamer”, “the non-committing”), με μεγάλη φυσικά επιτυχία. Η αναμενόμενη ανατροπή θα επέλθει τη στιγμή που αποκαλύπτεται το κολπάκι και οι άντρες ανταποδίδουν τα ίσα εφαρμόζοντας επίσης το βιβλίο, δίνοντας τις κατάλληλες απαντήσεις –κλειδιά ώστε να κερδίσουν το ”cookie in the jar” των σεμνοπαρθενιτσών της ιστορίας μας.

Για πες: Παραλείποντας το ότι η όλη ιστορία, από τη θεωρία ως την εκτέλεσή της είναι film exploitation στο ριζόχαρτο, όσο και την παρουσία του Chris Brown, R’n’B’ σταρούμπας και δάρτη της πανέμορφης Rihanna, το ensemble cast πέρα από εξαιρετική εμφάνιση διαθέτει τσαχπινιά και μπόλικο κέφι, εξασφαλίζοντας μια χαλαρωτική, νόστιμη και ανώδυνη θέαση. Έτσι απλά, το Think like a Man, κρύβοντας επιμελώς την σεξιστική του ρίζα που βρίσκεται στο άλλο μισό της εξίσωσής του, (Act like a Lady) βρήκε στρωμένο με ροδοπέταλα το δρόμο της εισπρακτικής κορυφής. Το It’s A Man’s World βέβαια που συνοδεύει το πρώτο πλάνο της ταινίας θάπρεπε να είχε αντικατασταθεί από το Single Ladies (Put a Ring on It), αλλά αυτό μάλλον θα το υποστούμε στο sequel.






Στις δικές μας αίθουσες? Αμφίβολο έως απίθανο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική