Μια χώρα, μια δύναμη, ένα πεπρωμένο! Όταν ο ένας και μοναδικός, ο αγαπημένος μου Ευρωπαίος δημιουργός Luc Besson, επιχειρεί τέτοια στροφή στην καριέρα του, μόνο προς καλού μπορεί να είναι. Κινούμενος στο παρατάω δεν παρατάω την σκηνοθετική καρέκλα, ο Γάλλος επιστρέφει δριμύτερος, με ένα πρότζεκτ που μέχρι πρότονος την ύπαρξη του δεν γνώριζαν παρά ελάχιστοι, το οποίο θεματικά κατατάσσεται στα biopic πολιτικού περιεχόμενου. Κι αυτό διότι το The Lady αφηγείται την πορεία της δυναμικής ηγέτιδας της Βιρμανίας, Άουνγκ Σαν Σου Κι, που για περισσότερες από δύο δεκαετίες, υποχρεώθηκε σε κατ οίκον περιορισμό από την χουντική στρατιωτική διοίκηση, ανεξάρτητα αν ο λαός την είχε επιλέξει για να αναλάβει τα ηνία της διακυβέρνησης του. Μόλις τον περασμένο Νοέμβρη και έχοντας χάσει τον αγαπημένο της σύζυγο, μακριά στην Αγγλία, δίχως να έχει την δυνατότητα να του συμπαρασταθεί στις τελευταίες του στιγμές, η Σου Κι, κατάφερε και κέρδισε την ελευθερία της κάτι που αυτομάτως σημαίνει και την απαρχή για την μεταπολίτευση στο ασιατικό πολύπαθο κράτος. Το πρώτο τίζερ τρέιλερ της παραγωγής της Europa Corp. - φυσικά - μοιάζει κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό, στα πλαίσια της προωθητικής πορείας της Κυρίας, που θα ολοκληρωθεί στα τέλη του χρόνου, όταν και θα κάνει πρεμιέρα στις ευρωπαϊκές αίθουσες, έχοντας όμως προηγουμένως πατήσει το κόκκινο χαλί, του φεστιβάλ του Τορόντο.




Με το The Lady πάντως, που το σενάριο του υπογράφει η Rebecca Frayn, έχοντας ξοδέψει περισσότερους από δεκαοκτώ μήνες συνύπαρξης με την πολιτικό, επιχειρεί και το δυναμικό της come back η χαμένη εσχάτως Michelle Yeoh, που αν μη τι άλλο, έναν τέτοιο αβανταδόρικο ρόλο, ποτέ δεν είχε στην εκτός Ασίας καριέρα της. Όπως και για τον σκηνοθέτη του Απέραντου Γαλάζιου και του Leon, μια πρώτης τάξης ευκαιρία, να ασχοληθεί με κάτι εντελώς διαφορετικό, από ότι καταπιάστηκε τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον, της πορείας του.

Στις δικές μας αίθουσες? Το χειμώνα του 2012

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η δική σου κριτική