Θύελλα ενθουσιασμού σκόρπισε στην κρουαζέτ, η πρεμιέρα της ταινίας Drive, του ταλαντούχου δημιουργού σημαντικών φιλμικών στιγμών, όπως το Bronson και η τριλογία του Pusher, Nicolas Winding Refn, που απέδειξε πως η συμπαθής Δανία είναι ικανή να γεννήσει και ικανότατους κινηματογραφιστές και όχι μόνο περιορισμένης αντίληψης παρανοϊκούς με σχιζοειδείς τάσεις. Το πιο εμπορικό από τα φιλμς που συμμετέχουν στο διαγωνιστικό τμήμα των Καννών, περιγράφει το εικοσιτετράωρο ενός βουτηγμένου στην αδρεναλίνη άσου του βολάν, που το πρωί εργάζεται σαν στάντμαν και το βράδυ, χάρη στις οδηγικές του ικανότητες, βοηθά επίδοξους διαρρήκτες να το σκάσουν με τη λεία, από τον τόπο του εγκλήματος. Τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας του, θα σπάσει η συνάντηση του του με την όμορφη συγκάτοικο του διπλανού του διαμερίσματος, μια γνωριμία που όσο περνά ο καιρός θα προκαλέσει εκπλήξεις και ανατροπές στον τρόπο σκέψης του. "Είναι η πρώτη φορά που πέρασα το κατώφλι του πλανήτη Χόλιγουντ και αυτό για μένα ήταν πραγματικά μυθικό, εξομολογείται ο Refn ενώπιον των δημοσιογράφων, αμέσως μετά το πέρας της πρεμιέρας του Drive. Ζούσα σε ένα φανταστικό σπίτι με πισίνα και κήπο, ντόλτσε βίτα δηλαδή. Πάντοτε υπήρχε ένας άνθρωπος δίπλα μου για να με βοηθά, διώχνοντας μου όποιες αρνητικές προκαταλήψεις είχα για τον τρόπο δουλειάς στην Μέκκα, ενώ η παραγωγή μου πρόσφερε όλες τις ανέσεις για να κάνω την δουλειά μου, όπως ακριβώς εγώ ο ίδιος επιθυμούσα. Σίγουρα το τελικό αποτέλεσμα εμφανίζεται στην οθόνη ιδιαίτερα αληθινό, μα αυτός ο ρεαλισμός δεν είναι κατ ανάγκη και ενδιαφέρον. Δεν θέλαμε να παρουσιάσουμε ένα ντοκιμαντέρ, απλώς επιζητούσαμε την απόλυτη ισορροπία, ώστε η ταινία να μην δείχνει υπερβολικά στυλιζαρισμένη."
Photo: Getty Images Europe / zimbio.com
Πρώτο βιολί του φιλμ, ο οδηγός, εκείνος που κρατά το τιμόνι και το οδηγεί προς την επιτυχία, ο πρωταγωνιστής Ryan Gosling, που συνεχίζει πάνω στο άκρως επιτυχημένο τέμπο της προηγούμενης σεζόν: "Δεν είχαμε σκοπό να παρουσιάσουμε απλά ένα ταχύτατο θρίλερ, μέσα από μια macho λογική, αλλά στις εικόνες του να βγάλουμε συναίσθημα, αγνότητα και τρυφερότητα. Γι αυτό το λόγο οι διάλογοι δεν θυμίζουν σε τίποτα ταινίες ανάλογου ύφους. Ούτε εγώ βρέθηκα στο καστ για να υποδυθώ τον παιδαρά, που γνωρίζει μια γυναικάρα σύμβολο του σεξ. Όταν παρέλαβα το σενάριο, δέχτηκα αμέσως και όταν μου ζητήθηκε να προτείνω σκηνοθέτη, το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στον Nicolas, που είναι από τους αγαπημένους μου κι έχει ένα ιδιαίτερο στυλ. Γνώριζα βαθιά μέσα μου, πως θα κάναμε μια ξεχωριστή δημιουργία αν δεχόταν κι εκείνος..."
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική