Με διαφορά από την δεύτερη, σε ότι αφορά στο αργό της τέμπο, αποδείχτηκε η εκπρόσωπος της Ιαπωνίας στο διαγωνιστικό των Καννών, δίνοντας λαβή σε ουκ ολίγους από τους παρευρισκόμενους στην πρεμιέρα, να το σκάσουν, πολύ πριν η προβολή μεσιάσει. Στοιχείο που δεν πρέπει να ξεχνάμε, πως στα φεστιβαλικά καθεστώτα, λειτουργεί σαν τεράστιο προσόν, αρκεί να γυρίσουμε το χρόνο πίσω και να δούμε χαρακτηριστικές πανομοιότυπες περιπτώσεις, που σήκωσαν στο φινάλε το βαρύτιμο τρόπαιο. Ο Movieline μάλιστα είναι σχεδόν προσβλητικός, στην άποψη του, πως κανείς δεν θα κατηγορούσε ευθέως εκείνον, που θα ροχάλιζε στην αίθουσα, ενώ ο Guardian, με σαφώς πιο σινεφίλ καταβολές, το χαρακτηρίζει ως ευγενικό και πανέμορφο φιλμ. Διχασμός! Η ταινία αφηγείται τον έρωτα που αναπτύσσεται ανάμεσα σε ένα νεαρό ζευγάρι, μια κατάσταση που περιπλέκεται εξαιτίας μιας ήδη υπάρχουσας σχέσης. Μια απρόβλεπτη εγκυμοσύνη, θα αναγκάσει το αντρόγυνο να επανεξετάσει την σχέση με τους γονιούς του, τον τρόπο που θα μνημονεύει τους προγόνους του, αλλά και την θέση τους στην αιωνιότητα της χώρας του ανατέλλοντος ήλιου, που τόσο σκληρά δοκιμάστηκε πρόσφατα: "Η κατάσταση στην Ιαπωνία αυτή την στιγμή είναι ιδιαίτερα περίπλοκη, ομολογεί στην κουβέντα της με τους ρεπόρτερ η σκηνοθέτιδα Νaomi Kawase. Υπάρχουν ακόμη εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες, που η σκέψη μου είναι μόνιμα κοντά τους. Εδώ παρατήρησα πως υπάρχουν πολλά σημεία, που οι πολίτες μπορούν να συνεισφέρουν την βοήθεια τους για την πατρίδα μου, γεγονός που με συγκινεί και μου προκαλεί ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη."
Photo: Getty Images Europe / zimbio.com
"Hanezu στην γλώσσα μας, σημαίνει μια ιδιαίτερη απόχρωση του κόκκινου, στην πιο σκιερή εκδοχή του, χρωματική όψη που χαρακτηρίζει την ταινία σε όλο της το εύρος. Είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα, που μπορεί να σβήσει από την ματιά πολύ γρήγορα, συνεπώς συμβολίζει το εφήμερο και το εύθραυστο. Στοιχεία που έρχονται σε άμεσο συσχετισμό με την ισχύ και το χρήμα και κατά συνέπεια την ασταθή σχέση, με αυτό που τα κατέχει. Που μπορεί να διαλυθεί σε δευτερόλεπτα" συμπληρώνει η συναισθηματικά φορτισμένη γιαπωνέζα, που βρίσκεται για τρίτη φορά υποψήφια για τον Palme D'Or, κατόπιν του Sharasojyu το 2003 και του πολύχρωμου The Mourning Forest το 2007.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική