Το πάθος του Hughes για την καλλονή συνεχίστηκε για ακόμη επτά χρόνια, όταν εκείνη πρωταγωνίστησε σε μια σειρά ταινιών δικής του παραγωγής. Πάντοτε έχοντας δίπλα της, τους διασημότερους και γοητευτικότερους αστέρες της εποχής. Με Bob Hope στον Paleface, με τον σκληρό Robert Mitchum στο His Kind Of Woman, με τον Mickey Blue Eyes στο Double Dynamite. Η πορεία της Russell έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη, τα εξώφυλλα διαδέχονται το ένα το άλλο με καταιγιστικούς ρυθμούς και οι προτάσεις πέφτουν σωρηδόν, μπροστά στα μακρυά αλαβάστρινα πόδια της. Με το Μακάο πάλι με τον Mitchum φτάνει ένα βήμα πριν την απόλυτη καταξίωση, την οποία θα γνωρίσει δύο χρόνια αργότερα το 1953, όταν θα κάνει ταίρι, με το μεγαλύτερο αστέρι της ιστορίας του σινεμά. Το Οι Άντρες Προτιμούν τις Ξανθιές, που συγκαταλέγεται στα τρία διασημότερα μιούζικαλ όλων των εποχών, είναι το φιλμ που φέρνει κοντά τις Bombshells Russell και Monroe, με συνέπεια ακόμη και σήμερα - 6 δεκαετίες μετά!!! - τα χορευτικά τους να προκαλούν έντονα καρδιοχτύπια στο αντρικό κοινό.
Αυτό ακριβώς ήταν και το ζενίθ στην πορεία της ντίβας, που έκτοτε οι παρουσίες της δεν διέθεταν ούτε την ίδια ακτινοβολία, ούτε την ίδια δυναμική. Όταν μάλιστα αποφάσισε να αποσυρθεί οριστικά από το επάγγελμα, η μεταστροφή υπήρξε πλήρης, αποφασίζοντας να γίνει κήρυκας του ευαγγελίου ανά την αμερικάνικη επικράτεια, κίνηση που της στέρησε μεγάλο μέρος του φανατικότατου κοινού της, πρόσθεσε όμως αμέτρητους καινούργιους οπαδούς, που είδαν με θέρμη την νέα της ιδιότητα. Γι αυτό ακριβώς και ο ιστορικός του σήμερα, που η Russell επέστρεψε στην γειτονιά των Αγγέλων, επισημαίνει πως "όπως ακριβώς ξεπετάχτηκε στο στερέωμα, διχάζοντας τον κόσμο, άλλο τόσο διχαστική προσωπικότητα παρέμεινε μέχρι τέλους..." R.I.P.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική