του Florian Henckel von Donnersmarck. Με τους Johnny Depp, Angelina Jolie, Paul Bettany
Operazione Apollo
του zerVo
Κι όμως μπορώ να την εξηγήσω την περίπτωση αυτή της μη (...χειρότερα) ταινίας. Επηρεασμένος από την οικονομική ύφεση που μαστίζει την Γηραιά και δρώντας αστραπιαία και με μέθοδο, ο Δήμαρχος της πόλης με την μεγαλύτερη τουριστική επισκεψιμότητα στον κόσμο, προκειμένου να μην βρεθεί προ εκπλήξεων, αποφάσισε να υποστηρίξει ένα κατά παραγγελία βίντεο με όλα τα αξιοθέατα της σε παράταξη. Για να κάνει περισσότερο μπούγιο όμως, δεν αρκέστηκε στην κοινότυπη λύση της οποιασδήποτε Τσόκλη, μα θέλησε να το κάνει πιο περιπετειώδες και ελκυστικό το 90λεπτο, παίρνοντας για πρωταγωνιστές τους κατά τεκμήριο λαμπερότερους χολιγουντιανούς σταρς και μετατρέποντας την Βενετιά στο επίκεντρο της παγκόσμιας κατασκοπικής ίντριγκας. Για μια τετραετία - υπογράφω γκαραντί - είναι καλυμμένος από αφίξεις στην ρομαντική υδάτινη γωνιά του Ιταλικού Βορρά, συνεπώς η επανεκλογή του πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Περίπτωση Επιχείρησης Απόλλων αλά Ιταλικά δηλαδή, πολύ πιο ακριβή και διαφημισμένη βεβαίως, βεβαίως...
Πανέμορφη κυρία, που βρίσκεται - εν γνώση της - κάτω από την αυστηρή παρακολούθηση των μυστικών υπηρεσιών, λαμβάνει εντολή από μυστηριώδη άντρα, να ταξιδέψει με το τρένο, εντοπίζοντας άγνωστο και αφελή τουρίστα των κυβικών του, ώστε να τους παραπλανήσει. Στην διαδρομή από το Παρίσι στην Βενετία, στο στόχαστρο της μοιραίας γυναίκας θα μπει Αμερικάνος επαρχιώτης, που θα μαγευτεί από τα κάλλη της αγνοώντας πως από τούδε και στο εξής η ζωή του βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Κατάσταση που θα οδηγηθεί στα άκρα, όταν το ντουέτο των ταξιδευτών αριβάρει στην πόλη των χιλίων καναλιών και ο φτωχός, τίμιος και άρτι ερωτοχτυπημένος δασκαλάκος καταλάβει, πως τα μαγικά χάδια της καλλονής, τον έχουν καταστήσει ως υπ αριθμόν ένα καταζητούμενο της μαφίας.
Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος θα μου πεις. Και προκειμένου να σε φιλήσει φουκαρά μου, μια ειδυλλιακή ανοιξιάτικη βραδιά στο μπαλκόνι της σουίτας του Danieli, δίπλα από τις γόνδολες και κάτω από το παραμυθένιο φεγγάρι, η πιο σέξι γυναίκα της γης, τότε χαλάλι και οι σφαίρες που - πιθανόν - θα ρημάξουν το κορμί σου. Αγνοώντας βεβαίως πως η κούκλα παίζει θέατρο μαζί σου και που το μόνο που της αρκεί είναι να πειστούν οι οπλισμένοι σαν αστακοί περικυκλωτές πως εσύ είσαι ο Κάιζερ Σόζε που μετά μανίας αναζητούν. Βεβαίως επειδή η ιστορία που αφηγείται ο Florian Henckel Von Donnersmarck, πρωτίστως βουτήχτηκε στην μαρμίτα που ανακατεύουν την αφέλεια με την κουταμάρα, το στόρι σε καμία του στιγμή δεν αποκτά την στοιχειώδη σοβαρότητα, επιβεβαιώνοντας κατ αυτόν τον τρόπο, την αρχική μου προσέγγιση περί ενός εναλλακτικού Lonely Planet Production. Γιατί ο στόχος της ανάδειξης της πραγματικά γραφικής μισοβυθισμένης πόλης στην αδριάτικη λαγκούνα, σε παραμυθένιο τουριστικό προορισμό, επιτυγχάνεται πανεύκολα, από τα έξοχα πανοραμίκ και τις θελκτικές αερολήψεις του (υπερτιμημένου ελέω Οι Ζωές των Άλλων) Γερμανού πάνω στην Ριάλτο, το Καμπανίλε και τον Σαν Τζόρτζο Ματζόρε. Με έπεισε ο Tourist. Θα ξαναπάω...
Για πες: Στην Βενετία εννοώ. Το λέω μην τυχόν και μπερδευτείς πως θα ξαναπήγαινα στην αίθουσα να ματαδώ κάτι που δεν είναι ούτε περιπέτεια, ούτε κομεντί, ούτε θέμα έχει, αλλά ούτε και εξέλιξη. Ότι από τις εικόνες του παρελαύνει η ντιβίνα Jolie, ντυμένη στην πένα με ακριβές υπογραφές μετρ της υψηλής ραπτικής, δεδομένα αποτελεί από μόνο του λόγο να το προσέξεις. Ίσως και λίγο παραπάνω, όπως σε προκαλούν οι κατασκόποι, για το αν φορά ή όχι τίποτα, κάτω από την πανάκριβη τουαλέτα της, κάτι που δεν εντόπισαν ούτε οι ίδιοι, έχοντας και την βοήθεια της τζειμπσμποντικής τεχνολογίας. Με την εισαγωγή, όμως, στην υπόθεση της φιγούρας του Depp, που αναπαραγάγει ατυχώς την μισοαφελή - μισομεθυσμένη μανιέρα του, φαίνεται σαν να πατήθηκε κατά λάθος το κουμπί του Destroy. Άσε που μόλις ο αστέρας φορά το ολόλευκο σακάκι - χρώμα απαγορευτικό στον μόνιμα σκούρο πλανήτη της ιταλιάνικης μόδας - η κουτσουρεμένη χημική ένωση με την θεϊκή Angelina, διαλύεται κι εκείνη μονομιάς. Δίνοντας μου να καταλάβω για ακόμη μια φορά, πως ο τρελό - Johnny, ερμηνευτικά είναι ικανός για τα πάντα, εκτός από το να το παίζει άνετος και αεράτος Banderas...
Πανέμορφη κυρία, που βρίσκεται - εν γνώση της - κάτω από την αυστηρή παρακολούθηση των μυστικών υπηρεσιών, λαμβάνει εντολή από μυστηριώδη άντρα, να ταξιδέψει με το τρένο, εντοπίζοντας άγνωστο και αφελή τουρίστα των κυβικών του, ώστε να τους παραπλανήσει. Στην διαδρομή από το Παρίσι στην Βενετία, στο στόχαστρο της μοιραίας γυναίκας θα μπει Αμερικάνος επαρχιώτης, που θα μαγευτεί από τα κάλλη της αγνοώντας πως από τούδε και στο εξής η ζωή του βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο. Κατάσταση που θα οδηγηθεί στα άκρα, όταν το ντουέτο των ταξιδευτών αριβάρει στην πόλη των χιλίων καναλιών και ο φτωχός, τίμιος και άρτι ερωτοχτυπημένος δασκαλάκος καταλάβει, πως τα μαγικά χάδια της καλλονής, τον έχουν καταστήσει ως υπ αριθμόν ένα καταζητούμενο της μαφίας.
Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος θα μου πεις. Και προκειμένου να σε φιλήσει φουκαρά μου, μια ειδυλλιακή ανοιξιάτικη βραδιά στο μπαλκόνι της σουίτας του Danieli, δίπλα από τις γόνδολες και κάτω από το παραμυθένιο φεγγάρι, η πιο σέξι γυναίκα της γης, τότε χαλάλι και οι σφαίρες που - πιθανόν - θα ρημάξουν το κορμί σου. Αγνοώντας βεβαίως πως η κούκλα παίζει θέατρο μαζί σου και που το μόνο που της αρκεί είναι να πειστούν οι οπλισμένοι σαν αστακοί περικυκλωτές πως εσύ είσαι ο Κάιζερ Σόζε που μετά μανίας αναζητούν. Βεβαίως επειδή η ιστορία που αφηγείται ο Florian Henckel Von Donnersmarck, πρωτίστως βουτήχτηκε στην μαρμίτα που ανακατεύουν την αφέλεια με την κουταμάρα, το στόρι σε καμία του στιγμή δεν αποκτά την στοιχειώδη σοβαρότητα, επιβεβαιώνοντας κατ αυτόν τον τρόπο, την αρχική μου προσέγγιση περί ενός εναλλακτικού Lonely Planet Production. Γιατί ο στόχος της ανάδειξης της πραγματικά γραφικής μισοβυθισμένης πόλης στην αδριάτικη λαγκούνα, σε παραμυθένιο τουριστικό προορισμό, επιτυγχάνεται πανεύκολα, από τα έξοχα πανοραμίκ και τις θελκτικές αερολήψεις του (υπερτιμημένου ελέω Οι Ζωές των Άλλων) Γερμανού πάνω στην Ριάλτο, το Καμπανίλε και τον Σαν Τζόρτζο Ματζόρε. Με έπεισε ο Tourist. Θα ξαναπάω...
Για πες: Στην Βενετία εννοώ. Το λέω μην τυχόν και μπερδευτείς πως θα ξαναπήγαινα στην αίθουσα να ματαδώ κάτι που δεν είναι ούτε περιπέτεια, ούτε κομεντί, ούτε θέμα έχει, αλλά ούτε και εξέλιξη. Ότι από τις εικόνες του παρελαύνει η ντιβίνα Jolie, ντυμένη στην πένα με ακριβές υπογραφές μετρ της υψηλής ραπτικής, δεδομένα αποτελεί από μόνο του λόγο να το προσέξεις. Ίσως και λίγο παραπάνω, όπως σε προκαλούν οι κατασκόποι, για το αν φορά ή όχι τίποτα, κάτω από την πανάκριβη τουαλέτα της, κάτι που δεν εντόπισαν ούτε οι ίδιοι, έχοντας και την βοήθεια της τζειμπσμποντικής τεχνολογίας. Με την εισαγωγή, όμως, στην υπόθεση της φιγούρας του Depp, που αναπαραγάγει ατυχώς την μισοαφελή - μισομεθυσμένη μανιέρα του, φαίνεται σαν να πατήθηκε κατά λάθος το κουμπί του Destroy. Άσε που μόλις ο αστέρας φορά το ολόλευκο σακάκι - χρώμα απαγορευτικό στον μόνιμα σκούρο πλανήτη της ιταλιάνικης μόδας - η κουτσουρεμένη χημική ένωση με την θεϊκή Angelina, διαλύεται κι εκείνη μονομιάς. Δίνοντας μου να καταλάβω για ακόμη μια φορά, πως ο τρελό - Johnny, ερμηνευτικά είναι ικανός για τα πάντα, εκτός από το να το παίζει άνετος και αεράτος Banderas...
Στις δικές μας αίθουσες, 13 Ιανουαρίου 2011 από την Audiovisual
1 σχόλια:
ΜΑΠΑ
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική