της Karyn Kusama. Με τους Megan Fox, Amanda Seyfried, J.Κ. Simmons
Fatus Olus
του zerVo
Αυτό και αν είναι θέμα συζήτησης. Όταν το φιλμάκι που παίζει το πιο καυτό πρόσωπο, σώμα, κορμί και τα τοιαύτα του Χόλιγουντ και στο πρώτο του Σαββατοκύριακο αγκωμαχάει να πιάσει τα έξι εκατομμύρια στο οφίτσιο, τότε μιλάμε για κοινωνικό φαινόμενο. Που έχει να κάνει με την αντίδραση του (αμερικάνικου) κοινού, στα ψιλοhorror ταινιάκια, όπου ημίγυμνα κοριτσάκια, δαγκώνουν ανύποπτα αμούστακα αγοράκια, τα οποία εκτός από το σχετικό ανέβασμα της λίμπιντο, δεν παρουσιάζουν εναλλακτικό ψυχαγωγικό ενδιαφέρον. Το παρόμοιας υφής Sorority Row, μόλις μια εβδομάδα πριν είχε προειδοποιήσει, μην κάνοντας ούτε πέντε μύρια εισπράξεις. Δυστυχώς στην ίδια ακριβώς λακκούβα έπεσε και το Jennifer's Body, καταγράφοντας με αυτό τον τρόπο το πρώτο μεγάλο κάζο της νέας σεζόν...
Η κούκλα Τζένιφερ αποτελεί το αντικείμενο του πόθου για κάθε μαθητή του κολεγίου της. Ατυχώς γι αυτούς, όποιον εκείνη επιλέξει, έχει αυτόματα υπογράψει την θανατική του καταδίκη. Με μια κουβέντα δηλαδή το κορίτσι τους τρώει, τους εξαφανίζει, τους διαγράφει από το χάρτη. Άδικα? Σύμφωνα με το άσμα, μάλλον για το έγκλημα δεν φταίει ο φονιάς, αλλά η κακή - μέχρι τότε - συμπεριφορά του θύματος, που εν προκειμένω δεν αφορά μια ατομική στάση, αλλά την γενικότερη δράση των αρσενικών, που την χαρακτηρίζει η βιαιότητα, η επιθετικότητα, η βαναυσότητα. Οι άντρες, οι κακοί δηλαδή, είναι εκείνοι που μετέτρεψαν ένα καλό κι αγαθό κοριτσάκι - που στο σχολειό, εμφανίζεται σχεδόν με το μαγιό του - σε πραγματικό διάολο, που εκδικητικά οραματίζεται να αφανίσει το είδος. Είναι κι αυτή μια άποψη, του ριζοσπαστικού φεμινισμού, που πρέπει να την σεβαστώ, άσχετα αν οι γενικότητες που πρεσβεύει με βρίσκουν κάθετα αντίθετο...
Για πες: Μην φανταστείς πως περίμενα κάτι διαφορετικό πάντως, από την στιγμή που μια φράξια γυναικών - και τι γυναίκες, Μπουμπουλίνες - αποφάσισαν να συνασπιστούν. Πρώτη και καλύτερη - και αυτή που θα σηκώσει εντέλει το τίμημα της αποτυχίας - η σεναρίστα Diablo Cody, που με το οσκαρικό παράσημο στο πέτο, εδώ γίνεται υπέρμετρα επιθετική, βγάζοντας στο κείμενο της φράσεις, που παραπέμπουν σε κακές προσωπικές εμπειρίες, πιθανότατα στο Diamonds And Pearls που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Το δεξί χέρι που σηκώνει ψηλά την παντιέρα της φεμίνας, η Karyn Kusama ως σκηνοθέτης, γνωστή Πασιονάρια και δαύτη, με παρελθόν από L Word μέχρι το Aeon Flux, ένα εμπορικό πατατράκ που ακόμη η Charlize δεν έχει ξεπεράσει, λειτουργεί πιότερο διεκπεραιωτικά, παρά με άποψη. Άσε που οτιδήποτε αγορίστικο κυκλοφορεί στα πλάνα της, φορά περισσότερη μάσκαρα και ρίμελ κι από την Divine. Την τετράδα της επανάστασης ολοκληρώνουν τέλος, οι δύο πρωταγωνίστριες, η Megan Fox και η Amanda Seyfried, που μας συστήθηκε ως άτολμη παιδούλα στο Mamma Mia, συνθέτωντας ένα αλληλεπιδραστικό ντουέτο, που μπορεί φαινομενικά το σενάριο να τις ορίζει ως άσπονδες, μα στην τελική εξέλιξη του τις ενώνει σαν μια γροθιά, ενάντια στο αντρικό κατεστημένο. Μπρρρρρ! Τρομοκρατήθηκα...
Η κούκλα Τζένιφερ αποτελεί το αντικείμενο του πόθου για κάθε μαθητή του κολεγίου της. Ατυχώς γι αυτούς, όποιον εκείνη επιλέξει, έχει αυτόματα υπογράψει την θανατική του καταδίκη. Με μια κουβέντα δηλαδή το κορίτσι τους τρώει, τους εξαφανίζει, τους διαγράφει από το χάρτη. Άδικα? Σύμφωνα με το άσμα, μάλλον για το έγκλημα δεν φταίει ο φονιάς, αλλά η κακή - μέχρι τότε - συμπεριφορά του θύματος, που εν προκειμένω δεν αφορά μια ατομική στάση, αλλά την γενικότερη δράση των αρσενικών, που την χαρακτηρίζει η βιαιότητα, η επιθετικότητα, η βαναυσότητα. Οι άντρες, οι κακοί δηλαδή, είναι εκείνοι που μετέτρεψαν ένα καλό κι αγαθό κοριτσάκι - που στο σχολειό, εμφανίζεται σχεδόν με το μαγιό του - σε πραγματικό διάολο, που εκδικητικά οραματίζεται να αφανίσει το είδος. Είναι κι αυτή μια άποψη, του ριζοσπαστικού φεμινισμού, που πρέπει να την σεβαστώ, άσχετα αν οι γενικότητες που πρεσβεύει με βρίσκουν κάθετα αντίθετο...
Για πες: Μην φανταστείς πως περίμενα κάτι διαφορετικό πάντως, από την στιγμή που μια φράξια γυναικών - και τι γυναίκες, Μπουμπουλίνες - αποφάσισαν να συνασπιστούν. Πρώτη και καλύτερη - και αυτή που θα σηκώσει εντέλει το τίμημα της αποτυχίας - η σεναρίστα Diablo Cody, που με το οσκαρικό παράσημο στο πέτο, εδώ γίνεται υπέρμετρα επιθετική, βγάζοντας στο κείμενο της φράσεις, που παραπέμπουν σε κακές προσωπικές εμπειρίες, πιθανότατα στο Diamonds And Pearls που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Το δεξί χέρι που σηκώνει ψηλά την παντιέρα της φεμίνας, η Karyn Kusama ως σκηνοθέτης, γνωστή Πασιονάρια και δαύτη, με παρελθόν από L Word μέχρι το Aeon Flux, ένα εμπορικό πατατράκ που ακόμη η Charlize δεν έχει ξεπεράσει, λειτουργεί πιότερο διεκπεραιωτικά, παρά με άποψη. Άσε που οτιδήποτε αγορίστικο κυκλοφορεί στα πλάνα της, φορά περισσότερη μάσκαρα και ρίμελ κι από την Divine. Την τετράδα της επανάστασης ολοκληρώνουν τέλος, οι δύο πρωταγωνίστριες, η Megan Fox και η Amanda Seyfried, που μας συστήθηκε ως άτολμη παιδούλα στο Mamma Mia, συνθέτωντας ένα αλληλεπιδραστικό ντουέτο, που μπορεί φαινομενικά το σενάριο να τις ορίζει ως άσπονδες, μα στην τελική εξέλιξη του τις ενώνει σαν μια γροθιά, ενάντια στο αντρικό κατεστημένο. Μπρρρρρ! Τρομοκρατήθηκα...
Στις αίθουσες 22 Οκτωβρίου από την Odeon
Trailer
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική