Πέντε χρόνια έχουν περάσει, από την θριαμβευτική κάθοδο του Oldboy στις Κάννες και ο σκηνοθέτης του πολυσυζητημένου φιλμ, Park Chan Wook, έχει εξελιχθεί στην πλέον περιζήτητη μορφή των διεθνών κινηματογραφικών events. Φυσικά και δεν θα μπορούσε να απουσιάσει από τις φεστιβαλικές εκδηλώσεις της Κυανής Ακτής, από την ώρα που έχει να παρουσιάσει μια νέα δημιουργία, το Thirst, που έκανε την ευρωπαική του πρεμιέρα, μετά το επίσημο release στην πατρίδα του την Κορέα, πριν από ακριβώς δύο εβδομάδες. Και οι πρώτες κρίσεις κάνουν λόγο για μια επανάληψη του γνώριμου extreme στυλ του Wook, αλλά που παραμένει μακριά (και πάλι, θυμίζω το πατατράκ του Cyborg) από τον πολύ καλό του εαυτό.
Το θέμα της ταινίας έχει να κάνει με έναν αγαθό Καθολικό ιερέα, που αντιμετωπίζει έναν θανατηφόρο ιό, μα το πείραμα που θα υποβληθεί θα τον μετατρέψει σε...βαμπίρ! "Όταν διάβασα το σενάριο για πρώτη φορά, ένιωσα μια έκπληξη από την αυθεντικότητα του. Αλλά περισσότερο από αυτό, ένιωσα το ότι ήθελα πολύ να το κάνω πραγματικότητα" είναι τα πρώτα λόγια του Park Chan Wook στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου. Η ιστορία που επεξεργάζεται όμως μπορεί να προκαλέσει την οργή της εκκλησίας? "Θα ήμουν κολακευμένος αν το Βατικανό είχε άποψη πάνω στην δική μου δημιουργία, όπως συνέβη για παράδειγμα με το Ιλουμινάτι. Όταν φαντάστηκα για κεντρικό μου ήρωα έναν παπά, η βασική ιδέα μου δεν ήταν για να κριτικάρω την θρησκεία ή την εκκλησία, έννοιες που σέβομαι ιδιαίτερα. Αναζητούσα όμως να βρω την πλέον ουμανιστική περίπτωση ανθρώπου, που μοναδικό σκοπό ζωής του έχει τις αγαθοεργίες, αλλά από την εθελοντική του παρόρμηση, μετατρέπεται σε ένα ον, που πρέπει να πιει αίμα για να επιζήσει Ήμουν πολύ περίεργος να δω τα διλήμματα που θα γεννήσει αυτό το σενάριο. Δεν επιθυμούσα ο δικός μου βαμπίρ να έχει όλα τα κλισέ χαρακτηριστικά των βρυκολάκων που συναντάμαι στις ταινίες του είδους. Ήθελα να είναι ρεαλιστικός, αληθινός."
Ο βασικός γυναικείος ρόλος του Thirst, εκείνης που δείχνει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον μεταλλαγμένο ιερέα, έχοντας μάλιστα κάποιες προκλητικές ερωτικές σκηνές, ανήκει στην Kim Ok-Bin, μια από τις πιο διάσημες μοντέλες της Κορέας. "Δεν συνάντησα στα γυρίσματα ιδιαίτερες δυσκολίες, ακόμη και αν υπήρχαν κάποια πλάνα που θεωρούνται πολύ απαιτητικά. Το αίμα στις πρόβες έρεε σε τέτοια αφθονία, που από τότε όποτε βλέπω αίμα σε μια ταινία, με πιάνουν τα γέλια."
Ο βασικός γυναικείος ρόλος του Thirst, εκείνης που δείχνει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον μεταλλαγμένο ιερέα, έχοντας μάλιστα κάποιες προκλητικές ερωτικές σκηνές, ανήκει στην Kim Ok-Bin, μια από τις πιο διάσημες μοντέλες της Κορέας. "Δεν συνάντησα στα γυρίσματα ιδιαίτερες δυσκολίες, ακόμη και αν υπήρχαν κάποια πλάνα που θεωρούνται πολύ απαιτητικά. Το αίμα στις πρόβες έρεε σε τέτοια αφθονία, που από τότε όποτε βλέπω αίμα σε μια ταινία, με πιάνουν τα γέλια."
Αν και πολυαναμενόμενο στην χώρα του, το φιλμ, δεν έτυχε της τόσο έντονης εμπορικής αποδοχής, παραμένοντας μόλις για μία εβδομάδα στην κορυφή του τοπ. Κάτι που δεν δείχνει να ενδιαφέρει ιδιαίτερα τον Wook, που στρέφει την ματιά του μονάχα στην καλλιτεχνική αξία της δημιουργίας του: "Προτεραιότητα μου ήταν να φτιάξω μια ταινία που να προκαλεί και τις πέντε αισθήσεις. Ήθελα το Thirst να το δεις, να το ακούσεις, να το γευθείς, ακόμη και να το οσμιστείς, να το αγγίξεις. Ήθελα σε κάθε σκηνή, όλες οι αισθήσεις του κοινού να πάλλονται διαρκώς!"