του John Singleton. Με τους Taylor Lautner, Lily Collins, Alfred Molina, Sigourney Weaver, Maria Bello, Jason Isaacs και τον Michael Nyqvist
Τζέικομπ - Έντουαρντ, Σημειώσατε 1
του zerVo
Τώρα που ο έντονος κουρνιαχτός από το σχέδιο με τον τίτλο Twilight αρχίζει να κατακάθεται, με τις επερχόμενες συνέχειες να ενδιαφέρουν αποκλειστικά και μόνο τους φανατικούς φίλους του franchise, είναι ώρα σιγά σιγά για τα πρωταγωνιστάκια του να ανοίξουν φτερά για άλλες πολιτείες, ώστε να δουν τι ψάρια μπορούν να πιάσουν πέρα από την παραμυθένια ιστορία του πειραγμένου ερωτικού τριγώνου. Μετά από τα πρώτα δείγματα, πλέον Λυκόφωτος, σε ότι αφορά στην άτυπη κόντρα που έχει ανοίξει ανάμεσα στα αγόρια της υπόθεσης, με ευκολία καταλήγω στο συμπέρασμα, πως ο μελαχρινός, πραγματικός λύκος Τζέικομπ, τον έσκισε τον χλωμό Έντουαρντ, πρωταγωνιστώντας σε μια πιασάρικη περιπέτεια καταιγιστικής δράσης, που ήδη, πριν καν προβληθεί, πλανάρεται το σίκουελ της, σε αντίθεση με τον Pattinson, που ως γητευτή ελεφάντων, μάλλον δεν πρέπει να τον θυμάται κανείς...
Κατά την περιήγηση του στο διαδίκτυο, ο δεκαοκτάχρονος Νέιθαν, θα αντιληφθεί κάποιες παράξενες πληροφορίες που αφορούν στο παρελθόν του και στην πραγματική του προέλευση, για την οποία ο ίδιος δεν έχει την παραμικρή ιδέα. Όταν μπροστά στα εμβρόντητα μάτια του πέσουν νεκροί οι αγαπημένοι του γονείς, από τα πυρά επαγγελματιών εκτελεστών, ο νεαρός θα αντιληφθεί πως βρίσκεται στο στόχαστρο μιας καλά οργανωμένης διεθνούς συνωμοσίας, που έχει σκοπό να τον απαγάγει και να τον χρησιμοποιήσει ως αντάλλαγμα για τις πληροφορίες που έχει υποκλέψει από μια σπείρα Σέρβων τρομοκρατών, ο υψηλών προδιαγραφών μυστικός πράκτορας,πραγματικός του πατέρας...
Κάτι σαν Φυγάς και Enemy Of The State σε ανήλικη φόρμα, κάτι σαν The Bourne Identity, με τον βασικό χαρακτήρα να πέφτει σε κενό ιστορικού, δίχως όμως να διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία του κατασκόπου, κάτι σαν Adjustment Bureau και In Time, με τον ήρωα να παίρνει το κορίτσι του από το χέρι, ώστε για να την κάνει να νιώσει ασφάλεια στο πλάι του, μοιάζει αυτό το ταχύτατο θρίλερ, που υπογράφει ο αξιόλογος και δοκιμασμένος στο είδος σκηνοθέτης John Singleton. Επικεντρώνοντας μόνο στην τεχνική που ακολουθεί ο δημιουργός που κλείνει είκοσι χρόνια πορείας από την εποχή του αξιομνημόνευτου East L.A. Ghetto Story, Boyz N' The Hood, δεν μπορώ να πω πως περίμενα κάτι περισσότερο από ένα τυπικό hi tech φασαριόζικο παραμύθι, στο οποίο ο μέχρι πρότινος επαναστατημένος μηχανόβιος τινέιτζερ, βρίσκεται στο στόχαστρο ολόκληρης της CIA, των αυτονομημένων παρακλαδιών της, των αστυνομικών αρχών, αλλά και μιας σπείρας μανιασμένων φονιάδων, που όπως συνήθως φέρουν την σημαία στη στολή των αγαπημένων μας γειτόνων, που στην αμερικάνικη συνείδηση έχουν από καιρό σταμπαριστεί ως σφαγιαστές. Το θετικό για το Abduction - που σε κανένα του σημείο δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον τίτλο - είναι πως στο πέρασμα του χρόνου ανεβάζει στροφές, φτάνοντας στην κορύφωση του, με μια εντυπωσιακή σεκάνς όχλου, που λαμβάνει χώρα στο κατάμεστο στάδιο των Pittsburgh Pirates.
Για πες: Για να βάλω τα πράγματα σε μια τάξη, ο αναμφίβολα εμφανίσιμος Taylor Lautner, χρειάζεται να φάει πολλά ψωμιά ακόμη μέχρι να αποκληθεί και επίσημα ηθοποιός. Άσχετα της αστερόσκονης που τον περιβάλλει, άσχετα του γκελ που κάνει στον νεαρόκοσμο, ο εικοσάχρονος πρέπει να βελτιωθεί εκφραστικά, δίχως αυτό να σημαίνει όμως πως είναι και καταστροφικός στην ερμηνευτική του συμπεριφορά. Κάτι που συμβαίνει δηλαδή με την όμορφη ενζενί Lily Collins, που αποτελεί το μελανό σημείο του υποστηρικτικού καστ, που περιλαμβάνει αξιόλογους ρολίστες σε ολιγόλεπτες εμφανίσεις, με πιο ξεχωριστή εκείνη της αγαπημένης Sigourney, που μέσα από δύο τρεις ατάκες της, δίνει και το σύνθημα εκκίνησης της έντασης. Α και του cameo black ops μπαμπά, που για κανένα τέταρτο περίπου, θα σε βασανίσει να τον εντοπίσεις φωνητικά και που κατά πάσα πιθανότητα - box office θέλοντος - αποτελεί και τον σύνδεσμό για μια ενδεχόμενη Απαγωγή part 2...
Στις δικές μας αίθουσες, 22 Σεπτεμβρίου 2011 από την Audiovisual
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η δική σου κριτική